Jag hade möhippa i går!!!
Jag blev kidnappad i går!!
Dom hade riggat med polisen att dom skulle stanna mej på väg till jobbet.. Polisen stog alltså (riktiga polisen!!)och väntade på mej på 40:an, körde efter mej och började blinka med sina blåljus. Jag stannade och fram kommer en polisman.. jag fick jag blåsa, visa körkort och så frågade dom varför jag hade så konstigt skattemärke på bilen, om jag hade köpt bilen precis.. Jag sa ja och polisen undrade när jag köpt den, jag hade blackout och svarade...
-ehh, det var en måndag! jag kom inte på något annat!! Jag var så nervös så jag kunde inte tänka. Sedan frågade dom vart jag skulle och jag svarade att jag skulle jobba men att jag skulle till Ok/Q8 på hulta innan och köpa frukost. Sedan lät dom mej åka. Bara det att dom följde efter mej.. jag höll på att skita knäck!! Dom körde även dom in på Ok men dom åkte vidare till MC donalds.. När jag kom tillbaka till bilen såg jag att dom började krypköra mot mej igen.. Jag tänkte att nu tror dom att jag har knark i bilen eller nått!! Jag satte mej i bilen och skulle backa ut, då ställde dom sig bakom min bil och gick fram till min dörr och frågade efter mitt körkort i gen..
Dom hade glömt kontrollera mitt körkort.. Då helt plöttsligt hör jag bara ett jäkla tutande och att det kommer fullt med bilar och jag ser att det är mina kompisar.. Jag fick en backout!!! Helt plötsligt står det 21 tjejer runt mej och polisen.. jag fattade ingenting! Slutade med tt jag så klart började lipa..
Först fick jag lite frukost efter att ha klätt ut mej till nunna..Hm..efter jag frukosten fick jag gå på stan och sälja kondomer.. Det gick fort! (som tur var) Sedan bar det i väg till brandstationen, där dom tog upp mej i en kran och lurade mej att jag skulle hoppa bungyjump.. jag gick inte på det så dom blev ganska besvikna när jag hoppade utan problem.. Det var typ två meter till backen och mina kompisar tog emot mej. ( JAg hade ögonbindel på mej). Sedan fick jag på mej hela brandmansutrustningen, tub och mask..allt!! Sedan fick jag göra en rökdykning och rädda en stackars docka.. Han dog antagligen.. Hm!
Efter det så spelade vi laserdome. Skitkul!! Efter det hade dom hyrt Onyx så vi fick duscha, basta och festa lite i relaxavdelningen. Efter detta gick jag och fick en sminkning på Mist Stockholm, eller vad det heter. Sedan det bar det i väg till babbel och sen var det krogen som gällde.. Gud! Det var verkligen hur kul som helst!!!
Och jag som var så nervös!!