Vet inte vad jag ska ta mig till
Vill bara få skriva av mig någonstans.
Försöka samla på mig lite jävlaranamma till imorgon. Ska höra av mig till vårdcentralen då och kräva att få en tid.
Hela min kropp värker, har haft ödem i fötterna sen i juni. Periodvis har det gått ända upp till knäna. Jag har smällt upp 20 kg över sommaren, trots att jag inte ätit så annorlunda än jag gjort tidigare. Jag vill ha hjälp nu, hjälp att göra nåt åt min livssituation. Jag vill inte väga närmare 200 än 100, och speciellt inte närmare 200 än 150.
Förra veckan gick jag mer än jag gjort på hela sommaren, trodde benen skulle gå av.
Men det värsta är nog att man så ofta är på dåligt humör, det är ju inte lätt att vara glad när man har ont i hela kroppen. Det tar ju min kropp ca 6 timmar från att jag vaknat till den fungerar någorlunda.
Kan man sy ihop käkarna och leva på näringslösning? Jag menar bara tills att jag rett ut alla mina känslor och kommit på hur jag ska tackla dem utan att stoppa något i munnen.
Nej nu har jag gnällt färdigt. Nu ska jag bli lite arg också, så att jag vägrar ge mig imorgon. Är så desperat att jag funderar på att börja med efedrin, trots att jag vet alla biverkningar. Men det känns som att det kvittar vad som helst är bättre än det här.
Och jag har verkligen försökt med det normala, att äta mindre och röra mig mer. Jag brukar klara av det i ca 2 - 4 månader, sen händer det nåt skit och så är jag tillbaka på ruta nr 1.