• Frågande kille

Lack å Läder?

Är sedan 2 år ihop med en kanontjej på alla sett å vis, men när det kommer till sänghalmen så e hon inte mkt för att testa nya saker.. Skulle gärna se henne iklädd ex en kort skinnkjol lr nått läckert i lack/latex.. Kanske testa på att bindas å liten sånt.. Hur ska jag lägga fram det för henne? Någon som vart i liknade sits? Hur löste du/ni det?

• Svar på tråden Lack å Läder?
  • Tossi

Mitt tips är isf att du köper det till henne som present och sen får hon avgöra om hon vill prova det eller inte :)
    Börja i liten skala, ett par handbojor och sen märker du ju om hon gillar det eller inte.

Det är bara att googla lite så hittar du massor av kläder och sexleksaker att beställa hem :)

• Frågande kille

Toss!
    Är detta något du testat själv lr bara vanligt bondförnuft??Vad för reaktioner kan man vänta sig`?

• ...srm...

vanligt bondförnuft vill jag säga ! Köp inte hela kitten då kan hon bli skrämd ordentlig! Men börja smått som föregående skrivare, skriver!

O du ska jo inte tvinga henne till nått hon inte vill!

• ViSt

Du kan väl bara fråga henne vad hon tycker om det. JAg hade inte velat ha det som en present för då skulle jag ha kännt mig lite tvungen att testa det

• tattar-Emma

Kläder introduceras lämpligen genom att du säger nåt om att du tror hon skulle vara sexig i det, vänta sen ett par veckor och säg det igen när tanken fått mogna lite hos henne, då märker du om hon är positivt inställd.

Vad gäller bindlekar bör du kanske inte dra fram ett rep plötsligt utan börja med att hålla fast hennes armar lite lekfullt och se om hon är med på noterna, är hon det kan ni gradvid bli mer avancerade. Tycker hon det är obehagligt är det bara att backa.

• Lena+Mattias=sant

Varför inte sätta er ner och prata om era fantasier?

• Tossi

Frågande kille:
    Ja, jag har testat det själv.
    Du bör ju som tattar-Emma säger prata med henne, prova dig fram utan redskap. Gillar hon det så är det bara att fortsätta i liten skala :)

Svar på tråden Lack å Läder?