guldfynd
min sambo friade till mig en 2 augusti, på min födelsedag. hon hade i hemlighet gått och eställt ringar, jag hade visat ut några som jag gillade, visserligen på skoj eftersom vi pratat om förlovning men inte bestämt oss. hon beställde iaf ringar och när hon hämtar upp dem samma dag som vi skall förlova oss, berättar de på guldfynd att ringarna är sena, det hae blivit data krångel. så vi fick två låneringar, dessvärre en kill- och tjejrin. eftersom vi är två tjejer kan ni kannke föreställa er problemet. de hade sambn mobilnr, dom hade kunnat ringt och sagt tll att det blivit fel och de inte kommer in i tid. i vilket fall som helst så friade hon, allt var bra och vi hade en toppen dag, med för stora ringar men det funkade med lite tejp på baksidan. sedan när vi äntligen skall få våra ringar, en vecka senare, så har dom beställt fel ringar, dyrare desutom. sen har dom mage att påstå a det är sambons fel. det är dom som skriver orden på beställningen! kontentan av det hela är att vi tackade nej till detta guldfynd, fick pengarna tillbaka och fick beställa nya på ett annat guldfynd. vi fick gå utan ringar ett tag men detta suger verkligen!! det är en förlovning, bland det bästa som händer och guldfynd förstörde halva nöjet.. bröllopsringarna köper vi på ett annat ställe...