Fungerar Hoodia?
Någon som har provat hoodia?
Finns den i någon annan form än tabletter?
Vilket märke är bäst tror ni?
Någon som har provat hoodia?
Finns den i någon annan form än tabletter?
Vilket märke är bäst tror ni?
anyone?
Vad är det?
Har gått massa reklam om det. 60 minutes gjjorde ett reportage om det en gång. Verkar väldigt bra men man vill ju inte bli lurad...
Här är en beskrivning:
www.levsunt.se/produkt.php&cat=2
Jag provade Hoodia i någon vecka förra året. De påstår att det inte finns några biverkningar, men min mage blev konstig och jag mådde lite illa av den. Annars kände jag mig inte särskilt hungrig när jag tog dem. Kan tyvärr inte svara hur bra de är, eftersom jag inte tog dem så länge.
Anledningen till att jag slutade med dem, var för att jag gick till läkaren och fick Reductil istället. Gick ner 15 kg då.
Vilket företag köpte du hoodia av?
Vet du hur stor övervikt man behöver ha för att få reductil utskrivet? Jag har tryga 10-15 kilo övervikt...
fröken Inga
BMI över 30 så kan man få reductil utskrivet. Man ska dock ha testat andra metoder innan säger dem...men det kanske beror på vilken läkare man pratar med...
aha, okej...
Inga
Jag köpte Hoodia från en tysk shoppingkanal innan det kom till sverige.
Jag har för mig att man bör ha BMI över 30 kg. Det är så olika om man får det utskrivet eller inte. Det bästa är att man kontaktar läkaren och diskuterar sin övervikt. Man får t ex inte ha högt blodtryck när man tar den medicinen.
Alltså BMI över 30 för att ev kunna få reductil utskrivet...
Hoodia funkar...men jag blev alldeles darrig och nervös av tabletterna.
Men jag gick ner i vikt.....
Jobbigt om man blir darrig. Ska prova dem nu i alla fall. Se hur det går.
Hur länge tog ni tabletterna?