• New York City Love

Snygga naglar i Göteborg?

Nån som kan hjälpa mig?

Vart gör man snyggast naglar i Gbg??

Tacksam för alla tips

• Svar på tråden Snygga naglar i Göteborg?
  • Malmön2006

Hej. Jag ska göra mina på Jennie H nagelstudio på tisdag. Hör av mig när jag vet hur det blev!

• Pyssetroll

Katarina på salong MAZI på Storgatan är suuuuperduktig! 031-711 92 92

• Dior_star

Kan bara hålla med.
    Katarina på MAZI e grymt duktig. Ring henne!!

• planeringstjej

kan man få fiber naglar på maazi?? eller e de akryl? tycker akryl ser så fejk ut underifrån... har hört att vissa salionger gör em glasfibrer eller så..

hur gör katarina??

• Pyssetroll

Tror Katarina jobbar med olika material. Men jag kan lova att hennes naglar ser allt annat än fejk ut! Jag skulle inte gå till någon annan, får alltid så oerhört mkt berm när jag varit där.

• osse

Vad kostar det att göra naglar?

• New York City Love

Tack för tipsen:)

Undrar bara om det är svårt att få tid hos Katarina? Är tyvärr inte ute i så god tid!

Så Malmön jag är även nyfiken på hur det gick hos Jennie H.

Tack alla snälla!

• planeringstjej

nå.. hur har det gått för er??

har inte haft dator så har inte kunnat komma in tidigare..

vill me ha glasfibrer.. så mkt snyggare ä akryl!

• brollop0701

puttar upp för att fråga Malmön2006 hur resultatet blev

• Malmön2006

Hej! Jag blev SUPERNÖJD. Hon var jätteduktig och jättetrevlig. Jag har varit där en gång till efteråt och har verkligen fått mersmak! Kommer nog alltid att ha fusknaglar i fortsättningen. Det är verkligen prisvärt! Jag bet på mina naglar förrut, men det gör jag ju inte längre och dom är alltid snygga! Dom är 2 som jobbar hos Jennie och båda är duktiga. Lycka till alla!

• jessa.c

malmön2006: hur mycket kosta det?

• jaqeline

ring martin, han är utbildad nagelteknolog, gjorde sin utbildning i usa. han tar 400kr för franskmanikyr och ca 360 för vanliga. jag har gått hos honom i ca 5år. han är kanon.
    finns i angered telefonnr:0313306556

• bauti

Har varit å gjort nya naglar (efter att ha blivit otroligt missnöj på förra stället och "blåst" på 890 Och nu är jag JÄTTE nöjd.
    Efter som jag e väldigt petig och tycker det e a och o med snygga naglar, har jag äntligen hittat en SUPER duktig tjej. Hon tar endast 600:- för nytt sätt. Den andra tjejen som oxå jobbar där i svensk mästare i naglar (kostar dock lite mer att gå till henne 800
    Jag passade på att beställa tid för vaxning oxå, kostade endast 290:- för helben.
    ÄNTLIGEN har jag hittat en salong som har bra priser UTAN att rucka på kvalliteten.

Kolla själva och jämför!

Naglar www.notablenails.se
    Skönhet www.perfectskin.se

• aannette

Ring Anna! Hon bor i Västra Frölunda. Fransk manikyr kostar 400 kr. Hon är jätte duktigt polsk tjej, är utbildat nagelstilist, make-up stilist och hårstilist (hon gör också hårvaxning) 0 739 630 666

• fes

jaqeline

Finns Martin kvar ? Var hos honom för kanske ca 5-6 år sedan. Och var alltid jättenöjd med mina naglar. Var lite yngre då och gjorde många paintbrush motiv i lite mer annolunda stil. Typ som när vi hade 80-tals fest så hade jag pärlemo-svart sebra randiga naglar som lös ashäftigt i uv-ljus !
    Kul att han är kvar!

• Malmön2006

jennie h tar 499 för nytt set tippar inkl lack. återbesök 350 kr.

aannette : var bor anna i v frölunda? Vad ingår i dom 400 kr? Är det inkl tippar och akrylpåvägg och lackning eller?

Svar på tråden Snygga naglar i Göteborg?