• Äntlig­enfäst­mö!
    Äldre 28 Aug 22:33
    2530 visningar
    28 svar
    28
    2530

    Ni som nyligen förlovat er-och planerar bröllop-träff i sthlm?

    Skulle vara kul att träffa fler som är nyförlovade och ska stå brud och är i full gång med bröllops planerande och en massa tänkande och ideer.
    Fika? En kopp kaffe? Film kväll?

    Skriv

  • Svar på tråden Ni som nyligen förlovat er-och planerar bröllop-träff i sthlm?
  • Michan­_
    Äldre 29 Aug 21:16
    #0

    Jag är gärna med. Bra med lite tips!

  • Fixit
    Äldre 29 Aug 21:22
    #0

    Hej,

    Har varit förlovad sedan 10 april så jag vet inte om det räknas som nyförlovad. Planerar bröllop till den 27 januari 2007. Är även med i en annan tråd där vi ibland träffas och det är superkul att träffa nya människor och utbyta ideér och tips Är gärna med i de här tråden också.

    När förlovade ni er och har ni planer på bröllop?
    Vart i Sthlm bor ni?
    Hur gamla är ni?

    Är själv 26 (närmar mig dock 27) och bor på Kungsholmen.

  • Louise­14
    Äldre 4 Sep 15:22
    #0

    Hej,

    Förlovade mig den 1/9 och har planerat att bröllopet blir samma datum nästa år. Är gärna med och diskuterar planering och så om det är okej.
    Är 79:a ( ¨så jag blir 28 till stora dagen).

  • brud 070901
    Äldre 28 Sep 18:28
    #0

    hej hej!
    jag gifter mig oxå 1/9 nästa år om ni ska ha nån kul träff eller liknande så är jag gärna med:

    Ha det

  • Brud 070825
    Äldre 28 Sep 20:09
    #0

    Jag är gärna med och bollar idéer med andra i planeringstagen. Vi förlovade oss 26/8 i år och kommer att gifta oss nästan på dan, nämligen 25/8 2007.

    Är 26 år gammal och bor i Vasastan.

  • Cavati­na
    Äldre 29 Sep 14:59
    #0

    Hej!
    Jag följer gärna med! Vi är förlovade sedan 26/8 och gifter oss i juni. Skulle vara kul att utbyta lite idéer och diskutera planering... Är 26 år, bor strax söder om söder.

  • Bruden i Vasast­an
    Äldre 30 Sep 18:43
    #0

    Brud 070825:
    Här är en likasinnad verkar det som. 26 år, bor i Vasastan, förlovade oss 30/7-06, planerar bröllopet till 6/10-07. Bokade stället idag! Johoooo! Dillnäs kyrka utanför Gnesta (har varit där på somrarna) och Yxtaholms slott, såå vackert! Var sker ert ståhej?

  • Cavati­na
    Äldre 30 Sep 23:04
    #0

    Nån som har tid o lust att fika onsdag e.m. /kväll?

    Tid o plats?

  • LidaM
    Äldre 1 Oct 12:16
    #0

    Hej tjejer. har ej förlovat mig ska göra det 1 november på vag till aruba men vi ska gifta oss juli-07. skulle var trevligt att träffa er och ser hur långt ni har kommit i planerna.

  • LidaM
    Äldre 1 Oct 12:17
    #0

    jag är också 26 och bor söder om globen.

Svar på tråden Ni som nyligen förlovat er-och planerar bröllop-träff i sthlm?