• Anneliandersson

Villa Pauli?

Någon som har har haft eller varit på bröllop på Villa Pauli? Tar tacksamt emot tips, råd och synpunkter.

• Svar på tråden Villa Pauli?
  • Fru A.S

Finns en tråd Villa Pauli VS Djursholms slott, kolla där.

• Down under

Har varit pa brollop dar. Det var valdigt bra. Ligger sa bra till. Maten var god och servicen var super. Rekomenderar. Jag vet inte vad de har for priser dock, men ar man medlem eller om du kanner nagon som ar blir priset skapligt.

• SusannaA

jag har varit på bröllop där och ska vi ska ha vår bröllopsfest där. Jag har svårt att tro att det kan bli bättre än VIlla Pauli. De är sjukt trevliga dom som jobbar där, maten är extremt bra, vinerna hysteriskt bra och miljön är underbar. Villa Pauli passar både på sommar och vinter tycker jag. Pris per kuvert tror jag är 1600 kr i det ingår allt utom dj och blomsterdekoration. Man måste dock vara medlem för att ha fest där men ni kan ju bli medlemmar och då kan ni ha festen där, vet dock inte vad det kostar, ring och hör. ps. man får provsmaka maten innan också, gratis: ) glömde jag säga att servicen är i internationell klass? Vi ska gifta oss i januari. Don't go for second best (djursholmsslott).

Svar på tråden Villa Pauli?