• Sofre

19 maj!

Nån annan som ska gifta den 19 maj 2007?!
    Vore kul att kolla hur långt ni har kommit med planeringen??

• Svar på tråden 19 maj!
  • Amaya

Jag (eller vi då ) gifter oss den 12:e maj. Försökte starta en tråd för oss med det datumet, men vi verkar vara ensamma om det så jag kan kanske hänga på här istället
    Vi har preliminärbokat lokal och bokat fotograf sen har vi inte kommit mycket längre. Försöker få igång min blivande med planerandet men han tycker det är så lång tid kvar...

• Sofre

Gud, jag känner igen det! Min blivande tyckte jag var jobbig som började planera redan, tills jag försökte boka kyrka och den var upptagen det datumet vi ville ha! Ett år i förväg! Då insåg han att jag kánske inte var så tidig i mitt planerande! Han har börjar komma igång, men är ändå rätt trög. har insett att jag kommer rodda det mesta själv, men det kanske är bra!

• Amaya

Ja man måste verkligen vara ute i god tid. När vi bokade fotograf för några veckor sedan hade hon två helger lediga hela våren/sommaren 2007. Vi hade tur att datumet vi valt var den ena helgen hon var ledig

• Sofre

Ja, du ser! Det är inte klokt! Jag har försökt att inte stressa upp mig om saker som ska bokas än, men efter att ha läst en massa inlägg här på BT blir jag mer och mer säker på att det är bra att vara ute i god tid, oavsett vad min fästman säger!

• Amaya

Efter att ha bokat lokal och fotograf känns det som om det mest brådskande är avklarat. Men det är ju så mycket som måste ordnas och man vill ju absolut inte stressa sista veckorna!
    Nästa steg i planeringen för vår del blir att bestämma vigselringar.
    Hur långt har ni kommit i planeringen?

• Sofre

Vi har bokat vigsellokal, festlokal,cateringfirman och köpt ringar. Det är väl ungefär det. Hur ligger ni till?

• Sofre

Eller snarare, var ska ni gifta er? (Såg att du skrev att ni bokat lokal och fotograf)

Svar på tråden 19 maj!