Ett lite udda frieri :-)
Satt o plugga till en tenta när jag av nån anledning tänkte på hur min älskling friade till mig...ville bara dela med mig det roliga.
Jag har alltid önskat mig ett romantiskt frieri. Jag och pojkvännen min har varit tillsammans i snart 7 år och vi båda visste att vi skulle gifta oss nån dag även om det kanske aldrig kom på tal. Det är egentligen en låång historia efetrsom jag komemr från en kultur där man i princip gifter sig inann man hunnit bo ihop eller lärt känna varandra...men jag hade brutit den traditionen eftersom jag ansåg detta som fel...ville inte gifta mig när jag 17 och ville inte heller utsätta min pojkvän för det då vi var väldigt unga och dessutom kom från två olika kulturer. Hursomhelst...vi "förlovade" oss för mina försäldrars skulle så att det inte skulle bli mer problem än det redan var. Så det här med det riktiga frieriet förväntade jag mig aldrig...jag visste att jag ville leva med honom resten av mitt liv, samtidigt ville jag inte pressa honom efetrsom han hade varit utsatt så pass av mina "nära och kära". Så en kväll(runt 24.00) började grannen som är en alkis som vanligt föra oväsen ovanför oss. Min pojkvän blev rasande efetrsom han visste att jag inte skulle kunna sova pga. alla oljud. Så han rusade upp i boxerkallingar och t-shirt, bråkade med grannen...kom ner igen, la sig bredvid mig, höll om mig, pussade min nacke och rygg och frågade om jag ville gifta mig med honom. Självklart sa jag ja. Fint var det med det var nog det kosntiagste frieriet....vet inte om jag ska skicka blommor till min granne och tacka för allt! hihi...Idag önskar han att han gjort ett annorlunda och mer romantiskt frieri eftersom jag e lite av en romantiker..j ni vet.,..man skapar sig e bild av hur det hela ska vara...men jag tycker det hela var roligt och romantiskt på sitt sätt ändå....
kram