Har på känn att det blir snart och jag hoppas!!
Först släppte jag bomben om min längtan för ett tag sen och min sambo höll på att smälla av i ren panik ungefär. Men på senare tid har vi pratat mer och mer, han har närmat sej det själv och vi planerar och diskuterar helt naturligt. Han har frågat hur jag tror jag blir förlovad, hur vill jag att frieriet skulle vara om jag fick drömma? Jag har visat honom ringar på nätet som jag bara älskar så han är helt på det klara med vad jag har för smak *s* Han har fånat sej med att låtsas vara på väg att fria, så att säga, för han vet hur mycket det betyder för mej så han tycker det är mycket komiskt att skämta om det då jag blir smått hysterisk (på skämt) och säger att det får man inte skämta om! Det är allvarliga saker när det är på riktigt
Jag hintar ibland, men är inte speciellt påstridig. Och i ärlighetens namn så vill jag varken tjata eller hetsa fram en förlovning om den inte blir när jag trodde.
Men nu...nu åker vi snart iväg på en resa till New York. Han har sagt att han tycker vi ska fira två år där istället för månaden innan här hemma när vi egentligen har den. Det bara för det blir mer speciellt i NY. Han hintade en gång för en heeel del månader sen att han kunde lova mej att det blir inte i Sverige han friar. Åhå....så jag bara haaar på känn att det blir av nu! Vi är så säkra på varann och vår framtid nu, och vi planerar och han är mer drivande än nånsin och pratar hus och när skulle det passa med barn osv, tror att han kanske också längtar och ser fram till saker mer än jag trott eller han velat ge sken av
Jag hoppas hoppas hoppas. Så, jäklar jag har nästan fått den förväntningen, och vill egentligen inte sitta och hoppas och undra om och när under vår NY-vistelse det blir av och sen sitter man på planet hem, snopen för det var inte alls nån förlovning på G.
Men jag känner mej himla glad just nu, bara av att leva i drömmen och längtan...