umeå brudar sommar 2007
hej!!!finns det mer i umeå som ska gifta sig sommaren 2007? skulle vara kul att "träffa" andra summer brides
hej!!!finns det mer i umeå som ska gifta sig sommaren 2007? skulle vara kul att "träffa" andra summer brides
Japp här har du en iaf! :)
Jag bor i Umeå och ska gifta mig juli-07, men bröllopet blir i Linköping. Jag har dock inget emot att kika in i tråden och kanske tipsa om sådant jag vet en del om, t ex präster och kyrkor :)
vad trevligt att det finns några!
sommar99: när giftar ni er? vi ska på den 4 augusti 2007...vi firar vår "anniversary" 5 augusti så det blir bra att bröllopet blir ungefar dagen innan.
duchess: hej hej! o ja, ge oss gärna tips!
jag har börjat planera lite gran nu på hur vi ska göra på bröllopet...sambon påminner mig HELA tiden att det är 1 år innan det ska ske, men vadå, den här dagen har jag alltid drömt om i hela mitt liv, klart måste jag planera så mycket jag kan....
vi kommer bara att ha ett litet bröllop, inte mer än 40 inklusiv oss har vi tänkt.
the_butterfly0725:
Vi ska gifta oss 29 juli som det ser ut nu, har inte bokat kyrkan än. Tänkte faktiskt ta 4 augusti då det är 2 dagar efter vår 8-årsdag men 29 juli låter lite sommrigare :)
Jag är likadan, men det är ju bättre att få så mycket som möjligt gjort nu så att man inte är sönderstressad dom sista månaderna haha