• the_butterfly0725

umeå brudar sommar 2007

hej!!!finns det mer i umeå som ska gifta sig sommaren 2007? skulle vara kul att "träffa" andra summer brides

• Svar på tråden umeå brudar sommar 2007
  • Sommar99

Japp här har du en iaf! :)

• Duchess

Jag bor i Umeå och ska gifta mig juli-07, men bröllopet blir i Linköping. Jag har dock inget emot att kika in i tråden och kanske tipsa om sådant jag vet en del om, t ex präster och kyrkor :)

• the_butterfly0725

vad trevligt att det finns några!

sommar99: när giftar ni er? vi ska på den 4 augusti 2007...vi firar vår "anniversary" 5 augusti så det blir bra att bröllopet blir ungefar dagen innan.

duchess: hej hej! o ja, ge oss gärna tips!

jag har börjat planera lite gran nu på hur vi ska göra på bröllopet...sambon påminner mig HELA tiden att det är 1 år innan det ska ske, men vadå, den här dagen har jag alltid drömt om i hela mitt liv, klart måste jag planera så mycket jag kan....

vi kommer bara att ha ett litet bröllop, inte mer än 40 inklusiv oss har vi tänkt.

• sommar99

the_butterfly0725:
    Vi ska gifta oss 29 juli som det ser ut nu, har inte bokat kyrkan än. Tänkte faktiskt ta 4 augusti då det är 2 dagar efter vår 8-årsdag men 29 juli låter lite sommrigare :)

Jag är likadan, men det är ju bättre att få så mycket som möjligt gjort nu så att man inte är sönderstressad dom sista månaderna haha

Svar på tråden umeå brudar sommar 2007