• Låva

Omskuren...

Hello ladys!

Jag har precis träffat mannen i mitt liv :)
    Underbart!
    Vi har inte haft 3+3 än, men vi har kommit så nära har att jag har uppfattat att han är omskuren. har aldrig varit med en kille som är det förut.
    Så nu undrar jag lite "hur man gör"
    Vid oral6 och onani, hahaha vad fånigt det här låter!
    Nån som har nåt tips?

• Svar på tråden Omskuren...
  • Butterscotch

Du gör väl precis likadant...? Lite mindre våldsamt kanske eftersom han inte har lika mycket "rörliga delar".

• Fröken Malm

Håller med butterscotch

Mitt ex i USA var omskuren och han klagade aldrig på mina "behandlingar". Hehe!

• Lucia05

En fråga i all enkelhet:
    Blir omskurna män okänsligare om ollonet eftersom det inte skyddas av förhuden?;)

• NamNam

Lucia05 - det sägs så, ja.

• Låva

Tack för era svar!
    Hmm, så man gör alltså på samma vis!?
    Lite scaaary :)Måste man inte ha glidmedel eller nåt?

• Butterscotch

Nej, glidmedel behöver man inte ha Det är som sagt precis som vanligt. Och det där med känseln vet jag inte om det stämmer, i alla fall verkar det inte vara någon större märkbar skillnad.

• jocelyn

Dom fungerar precis som de "vanliga" männen!

• Lucia05
    Är inte omskurna vanliga män? ;)
  • Fru Abramsson

Gör som "vanligt"

• pickolina

Nej omskurna män är tvärtom okänsligare än icke omskurna män!

De blir känsligare direkt efter de blivit omskurna, men sedan minskar känseln pga att ollonet blir härdat...

Man kan jämföra det med att klippa naglarna korta när de varit lite längre ett tag... Fingertopparna blir jätte känsliga när de inte längre skyddas av nageln men efter några dagar så har huden vant sig och anpassat sig och då är huden inte lika känslig längre....

Därför kan omskurna killar ibland ha svårare att få orgasm, pga att de har blivit så okänsliga.... De flesta brukar kunna ha sex längre efter de blivit omskurna, just pga detta.

Svar på tråden Omskuren...