• Minga

Han har friat!

Ja då hände det som jag aldrig trodde skulle hända...., men min käraste har friat och när jag som allra minst anade det!
    Det var så fint och nu är jag nog världens lyckligaste! Så nu har jag också blivit "slav " under dessa sidor!

På återseende!!

• Svar på tråden Han har friat!
  • Eurolady

GRATTIS!!!

Ser fram emot att se dig här framöver. Har själv blivit helt beroende sen jag förlovade mig i maj.

• SpookysKira

Grattis! Hur gick det till, beratta! :D

• Minga

Tack för lyckönskningarna!

Det gick till så här...
    Vi hade varit iväg med goda vänner denna kväll och när vi kom hem så springer han runt & fixar & donar hela tiden (hör inte till vanligheterna), så jag fattar naturligtvis ingenting utan blir nästan irriterade på honom. Efter mycket om och men så dyker han ner i soffan och tittar på mig som bara han kan och säger att han köpt en sak till oss.. (jag tror att det är en resa!), men då tar han upp en fin lite ask och säger att han älskar mig överallt annat och undrar om jag vill gifta mig med honom!
    Han var så söt och jag vet att detta var ett så stort steg för honom.
    Vi har verkligen skrattat åt denna kväll då det blev lite småtokigt innan. Alla vännerna som vi träffade under kvällen hade också tyckt att han var konstig och helt stirrig innan men det är ju inte så konstigt, han har ju varit supernervös!
    Så gick det till iallafall!
    Söker nu efter den perfekta platsen för festen, helt fantastiskt med tips och ideer här finns, jättekul!

• Örebroare

Grattis! Har ni bestämt datum och vart ska ni gifta er?

• Eruraina

GRATTIS :)

Lycka till med allt... :)

• Mimsan81

Grattis och välkommen till bröllopstorget då

• Elisabet hjärta Christian

grattis grattis

• anders fru

Grattis, själv är jag också ganska ny här inne. Här finns många bra tips för att kunna börja planera, vi gifter oss den 18/8-2007 i Vellinge.

Svar på tråden Han har friat!