• MoneyPenny

Tips till svensexa...akut!

Hej!
    Min killes planer för hans bästa väns svensexa havererar. Folk droppar av och det blir alldeles för dyrt.

Är det någon som har tips på vad man kan göra för kul inne i Sthlm city. Han ska kidnappas idag runt 16:00 snåret. Någon kul idé förutom bowling och bad på centralbadet..?

• Svar på tråden Tips till svensexa...akut!
  • kentfantast

Hur mkt pengar kan de spendera då?

Finns det andra begränsningar?

• Afrodite_Aug-07

gokart race kanske?

• kentfantast

Är det inte Ung08 i stan nu? Har inte de typ klätterväggar och sånt nånstans? Isf skulle han ju kunna få utmana folk på sånna saker (utspökad till... kyckling - så han inte kan fega på nåt, för då får alla låta som en chicken).

Fortsätter fundera.

• Bellis perennis

De kan ju gå på grönan. Åka go-kart, paintboll (vet inte om man måste boka
    tid).
    paddla kanot/kajak.
    det är ngn festival vid Kungsan -gå på den kanske?
    Svårt när man inte vet vad han gillar. Picknick och kubbspel i hagaparken?
    Laserdome?
    Biljard?
    Modell för en dag fotografering???? De kan ju ringa och kolla om det finns möjlighet att komma dit, då betalar man bara för de bilder man vill ha.
    Rida?
    Kolmården har så man får gå in till vargarna (betalar ca 1500 för det - TROR jag), kanske Skansen har ngt liknande?
    Gå och skjuta ngnstans?

• Here comes the bride!

Dom kan ju gå till skansen akvariet och låta honom hålla i ormar och spindlar. Men man måste nog ringa först.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • MoneyPenny

Åh...tack för alla förslag! Jag har vidarebefodrat alla till min kille som sken upp!

Allla förslag var bra men det lutar åt Ballbreaker!

Tack tack tack!

• Frodo

De kan ju bada på bastubåt istället. Trevligt att basta och glida runt i Mälaren och man blir sedan avsläppt vid önskat ställe, tex nära en krog eller trevlig uteservering. Eller testa mini pocket bike. Man kör små minimotorcyklar inomhus på bana, typ go-cart. Eller låta brudgummen göra en sexig och rolig kalender till bruden (det brukar ju alltid vara tvärtom). Hm. Kommer ej på något mer.

Svar på tråden Tips till svensexa...akut!