• västkust_tjej

Ringar från Wranges i Göteborg

Min sambo och jag är äntligen runt och tittar på ringar för en kommande förlovning. Jag har tålmodigt väntat på att han ska känna sig redo och nu är han nästan ivrigare än mig.

Till min fråga, jag undrar om det är någon här som köpt sina ringar på Wranges som ligger vid Olskroken i Göteborg? Vi var där en vända och titta och verkade bra, men undrar vad ni tyckte om servicen och era ringar mm.

• Svar på tråden Ringar från Wranges i Göteborg
  • mugglesfan

Jag köpte min vigselring där. Trevlig service. Första ggn jag hämtade ut ringen var det fel storlek men det fixade de på 4 dagar så det var inga problem.

• AnnieC

Vi köpte våra förlovningsringar där! Jag är jättenöjd. Kan verligen rekommendera dem. Brett utbud och trevlig personal.

• Soleil

Vi köpte våra förlovningsringar där och är nöjda. När min sambo hämtade ringarna dagen innan förlovningen visade det sig att han hade valt fel storlek och ringen var för liten, men de fixade det snabbt utan extra kostnad, så vi hann förlova oss på rätt datum ändå.

• bauti

Hej.
    Jag rekomenderar Jarl Sandin på kungsgatan. Där kan du oxå göra din egen designe med eget guld om så önskas. Vi gjorde våra egna ringar där. Otroligt duktiga guldsmeder. Jag har ju inte tänkt att byta ring...

Svar på tråden Ringar från Wranges i Göteborg