• September2

Vi blev hippade i helgen!!! LÅÅÅNGT!

I lördags morse ringde det på dörren 08.15.
    Trötta öppnade vi dörren och vi anade lite vad som skulle hända, men vilken chock det blev hahaha Utanför i trapphuset står alla tjejer och alla killar och skricker rätt ut och blåser i partytutor!!!!!
    Så mycket folk välde in i vår lilla lägenhet. Vi fick varsitt papper med vad vi skulle packa ner i en väska och vi skulle göra det fort. Jag hann borsta tänderna i alla fall.

Vi var så chockade att vi inte såg vilka som var där och inte hälsade vi på alla heller, trötta och snurriga gav vi tjejer oss iväg. Jag fick ögonbindel och så åkte vi iväg.

Det började med picknickfrukost på Häringe slott. Slott som jag så mycket älskar så det var verkligen mitt i prick. Jag fick gå en liten skattjakt för att hitta min lilla krona/tiara som jag skulle ha hela dagen.

Sedan var det bara iväg igen med ögonbindel. De stannade någonstanns, klädde på mig, som jag senare fick se, var en motorcykeldress, fick hjälmen i handen och sedan drog alla. Där stod jag och funderade på var jag var. Ingen skylt fanns och massa bilar och motorcyklar åkte förbi, men ingen stannade....
    Till slut kom det en kille och stannade. Jag hoppade på. Han sa ingenting utan använde bara kroppsspråket. Sedan drog vi iväg på en härlig tur till Södertälje. Han lämnade sedan av mig vid slusskiosken i Södertälje där alla tjejer stod. Jag vet inte vem det var, men det var någon jag träffat tidigare, kanske jag får veta på bröllopet...

Vi åt en underbar lunch som min kära syster fixat på bryggan vid vattnet. Sedan bar det iväg till sydpoolen. Där fick jag en underbar chokladbehandling. Härligt!!! Sedan bubblade vi, satt i värmerummet och hade rutchkanetävling hihi det var roligt att få vara barn en stund.

Under tiden fick jag svara på frågor som min blivande man redan svarat på. Jag skulle försöka svara vad han svarat och det gick ganska bra faktiskt. Han tänkte dock lite mer praktiskt.

Sedan bjöd min kära syster på Italiensk afton i deras gemensamma lokal där de bor. Otroligt fin lokal och otroligt god mat. Present och tal fick jag under kvällen samt många diskutioner om oss som par, när vi alla var små, minnen och mycket mer.

Det var en kanondag som gick sååå fort, men som jag kommer att minnas hela livet. Det känns som om mina nära och kära känner mig bättre än jag själv för det kändes verkligen som en dag efter vad jag tycker om.

Tack till er alla!!

Stora bamsekramar

PS. min man hade det också underbart, men han var lite sliten när han kom hem dagen efter.... vi sov gott hela söndagen.

• Svar på tråden Vi blev hippade i helgen!!! LÅÅÅNGT!
  • mammaK

grattis.
    det verkade kul. Spännande med mckillen. Vad är chokladbehandling?

• September2

Det är en behandling på 40 minuter där choklad blandat med peeling som man får över hela kroppen. Samma som med lerbehandling. Sedan viras man in i värme. Jag fick under tiden en ansiktsmassage och under tiden stelnar chokladen så att det blir som en ansiktsmask. Det fick jag duscha av mig och sedan blev jag insmord med cacaoolja. Då blev jag len och fin. Som avslutning så fick jag en tryffel i munnen ;)

Gott!!!

Det är nått jag verkligen rekomenderar.

Svar på tråden Vi blev hippade i helgen!!! LÅÅÅNGT!