• mariiah

Förlovningsring med stenar?

Kan man ha det, eller ska det vara utan stenar och vigselringen med sten?

Vad tycker ni`?

• Svar på tråden Förlovningsring med stenar?
  • Pepparmyntan

Man far val gora som man behagar bast. Vanligast i sverige ar nog en slat ring vid forlovningen och en med stenar pa brollopsdagen. Man kan ju ha stenar i bada om man vill.

• Brud 2008

Det kan man väl göra lite som man vill... Jag kan tycka att det är roligare att ha stenar i förlovningsringen för den har man ju hela tiden :)

• mariiah

Okej.. hittade en jättefin ring, men min sambo vill ha en helt annan.. kan man ha olika..??

• Brud 2008

Man kan göra lite som man vill, det verkar vara många här som har olika... Själv tycker jag att det känns mer som att man hör ihop om man har likadana, men för andra kanske det inte är så...

• Gudinnan

Jag och min blivande har olika. Jag har en ring i rott guld med tre nedsankta princessdiamanter och min blivande har en bred guldring i rott guld med en liten minidiamant pa kanten.

• fruE

Jag har stenar i min förlovningsring och det har jag trivts med alldeles utmärkt!

Visst kan mannen ha en helt annan ring men jag hade nog försökt att ändå ha någon samhörighet mellan ringarna.

• mariiah

ska försöka fixa länk till dem.. det är båda titanringar iaf ..

• mariiah

www.tcol.se/

den jag vill ha heter (B)T2002 den med stenar
    den han vill ha heter (B)T2012

eller ska jag ha samma som honom fast utan stenar och sen ha den andra som vigselring, eller har man båda ringarna med stenar sen??

• mariiah

Gudinnan:

Fina! Hur bred är hans ring? Den ser väldigt bred ut =)

Svar på tråden Förlovningsring med stenar?