Han friade!
Jag skuttar fortfarande på rosa moln & ska verkligen försöka samla mig för att berätta om mitt livs bästa dag.
Anton & jag har varit ett par sedan 7 år tillbaka & vi träffades är jag endast var 15 & han 17. Aldrig någonsin trodde någon att vi skulle hålla ihop så pass länge men redan efter 1 år tillsammans var vi förlovade & bodde ihop. Varje år tillsammans har bara blivit bättre & bättre & vi har alltid varit säkra på att vi kommer spendera våra liv tillsammans.
Nu i år skulle vi fira vår sjuårsdag & jag satte press på Anton då jag ville ha en ultraromantisk dag framdukad den 2:a augusti. Vi skulle dessutom vara i Kroatien den dagen så jag antog att han kunde hitta på något mysigt för oss två. Jag trodde att jag visste exakt vad han skulle göra. Ta mig på middag eller ner till stranden & ge mig något rosa då han vet att det är min favoritfärg. Inget mer. Alltså var inte mina förväntningar så höga & jag sa till mig själv hela tiden att inte visa min besvikelse.
På morgonen vaknade jag & Anton for iväg tidigt utan att jag fick veta något. En timma senare skjutsade mina föräldrar mig runt med ögonbindel på så att jag inte hade en aning om var vi skulle.
Väl framme tog Anton min hand & jag fick äntligen se var vi var. Han hade tagit mig till vårt speciella ställe där vi hade varit två år tidigare & haft en underbar dag tillsammans. På samma strand, samma ställe hade han lagt fram handdukar, munkar som jag avgudade & såg så underbart söt ut. Redan då tyckte jag att det var underbart fint & blev förvånad över att han ens tänkte på vårt ställe.
Men när jag försöker sätta mig ner så ber han mig stå & går då ner på knä framför alla på stranden. Allt runt om kring mig stannade. Jag var verkligen inte beredd på att han skulle fria & kände hur tårarna kom. Självklart sa jag ja & vi hade en underbar dag.
Även fast det har varit så självklart att vi skulle gifta oss förr eller senare så har jag känt en sån eufori sedan han friade. Vi har blivit som nyförälskade & nu är det bröllopsplanering som gäller. Det känns så underbart!
Oh well. Nu fick jag ur mig allt. Dags att börja kika runt här. :)