Annorlunda känslor efter bröllopet?
Efter att vi gifte oss i lördags känns hela vår relation annorlunda, och jag trodde verkligen inte det skulle bli så stor skillnad. Vi har bott ihop i sex år och har en treårig son, så hur stor skillnad skulle det kunna bli liksom..? Men nu är jag ju någons fru och han är min man och vi har gift oss, sagt till varandra och alla andra att vår intention är att vara tillsammans resten av livet. Jag är nästan nykär och känner mig fruktansvärt vuxen, och känner mycket mer att vi måste ta hand om varandra, fixa grejer till varandra, passa upp på varandra. Det är en helt fantastisk känsla, jag känner mig speciell och väldigt, väldigt älskad. Jag är bara så förvånad över att det blev så stor skillnad. Men nu har vi ju bara varit gifta i sex dagar, så det kanske lägger sig när man vant sig vid att vara gift, vardag har det redan blivit här, vi har börjat jobba igen efter semestern och sonen är tillbaka på dagis. Just nu längtar jag efter att se fotona och skicka ut tackkorten så att alla fantastiska gäster och alla som hjälpt till kan få veta hur mycket vi uppskattade allt de bidrog med till vårt fantastiska bröllop.
Någon som känner igen sig?