• Vinter­brud-0­7
    Äldre 10 Aug 04:19
    1322 visningar
    9 svar
    9
    1322

    Vad pysslar ni med nattugglor?

    Sitter och funderar på vad alla 397 pers som är online kl. 4:17 igentligen gör på BT vid den här tiden.

    Själv bedriver jag tiden på jobbet, väldigt kul sätta att bedriva den när man inte har något annat att göra :)

  • Svar på tråden Vad pysslar ni med nattugglor?
  • Sanna Panna
    Äldre 10 Aug 04:32
    #0

    Jag jobbar natt som syrra... Har en lugn stund nu.

  • 23/9 2006
    Äldre 10 Aug 04:48
    #0

    jag jobbar natt som skötare =)
    alla sover nu som tur är =)

  • Vinter­brud-0­7
    Äldre 11 Aug 02:15
    #0

    Då var man här igen då. Jobbar även denna natt. Inte lika lugnt som igår natt...dock så pass lungt att jag kan fördriva tiden här :) Jo, just det...jag jobbar som nattsyrra :)

    Vad gör ni 273st inloggade kl:2:15

  • June20
    Äldre 11 Aug 02:46
    #0

    går kurs för att ja e arbetslös o börjar inte förns rätt sent så ja brukar vara här vid denna tid innan ja ska söööve...kan hända vid 4 tiden med om ja int ekan somna el inte ska nånstans nästa dag eftersom jag tyvärr ej har ett jobb :( brukar tyvärr ha en tindens att byta på dygnet....vet inte varför med det e skönare o sova på dagen av nån anledningen fast det e rätt ljust...o inte så tyst heller .

  • tattar­-Emma
    Äldre 11 Aug 02:47
    #0

    Jag pluggar, och efter varje avslutat stycke får jag gå hit och kolla om det hänt nåt ;)

  • Vinter­brud-0­7
    Äldre 11 Aug 03:14
    #0

    Visst är det lätt att vända på dygnet. Det händer mig när man är ledig efter att jobbat ett antal nätter i sträck. Då får man kämpa för att komma tillbaka och vara vaken när alla andra är vakna :)

    Tattar-Emma vad pluggar du för något?

  • tattar­-Emma
    Äldre 11 Aug 03:20
    #0

    Datalogi. Synd att jag pluggar bäst om nätterna, för jag måste ju stiga upp tidigt i nästa vecka när tentan är... usch.

  • ärja
    Äldre 12 Aug 21:07
    #0

    Jobbar som väktare. Har sådan hära underbara 12 timmarspass. Från klockan 18-06.

    Men från och med måndag blir det 7 veckor dagtid. Ska börja en utbildning till flygplatsbrandkvinna. Ska bli jättekul!
    Är så glad, gjorde fysikprov för ett tag sedan och provledaren så att jag har en fysik som inte så många tjejer har och killar med för den delen!

    Glad glad glad!!

  • Jenny_­Åland
    Äldre 12 Aug 21:23
    #0

    Jag är sjukskriven denna vecka. Har stämbandskatarr. Ibland är jag helt stum. Då är det skönt att sitta här och titta runt på forumet och drömma sig bort ;)

Svar på tråden Vad pysslar ni med nattugglor?