• Vinter­brud-0­7
    Äldre 10 Aug 04:19
    1322 visningar
    9 svar
    9
    1322

    Vad pysslar ni med nattugglor?

    Sitter och funderar på vad alla 397 pers som är online kl. 4:17 igentligen gör på BT vid den här tiden.

    Själv bedriver jag tiden på jobbet, väldigt kul sätta att bedriva den när man inte har något annat att göra :)

  • Svar på tråden Vad pysslar ni med nattugglor?
  • Sanna Panna
    Äldre 10 Aug 04:32
    #0

    Jag jobbar natt som syrra... Har en lugn stund nu.

  • 23/9 2006
    Äldre 10 Aug 04:48
    #0

    jag jobbar natt som skötare =)
    alla sover nu som tur är =)

  • Vinter­brud-0­7
    Äldre 11 Aug 02:15
    #0

    Då var man här igen då. Jobbar även denna natt. Inte lika lugnt som igår natt...dock så pass lungt att jag kan fördriva tiden här :) Jo, just det...jag jobbar som nattsyrra :)

    Vad gör ni 273st inloggade kl:2:15

  • June20
    Äldre 11 Aug 02:46
    #0

    går kurs för att ja e arbetslös o börjar inte förns rätt sent så ja brukar vara här vid denna tid innan ja ska söööve...kan hända vid 4 tiden med om ja int ekan somna el inte ska nånstans nästa dag eftersom jag tyvärr ej har ett jobb :( brukar tyvärr ha en tindens att byta på dygnet....vet inte varför med det e skönare o sova på dagen av nån anledningen fast det e rätt ljust...o inte så tyst heller .

  • tattar­-Emma
    Äldre 11 Aug 02:47
    #0

    Jag pluggar, och efter varje avslutat stycke får jag gå hit och kolla om det hänt nåt ;)

  • Vinter­brud-0­7
    Äldre 11 Aug 03:14
    #0

    Visst är det lätt att vända på dygnet. Det händer mig när man är ledig efter att jobbat ett antal nätter i sträck. Då får man kämpa för att komma tillbaka och vara vaken när alla andra är vakna :)

    Tattar-Emma vad pluggar du för något?

  • tattar­-Emma
    Äldre 11 Aug 03:20
    #0

    Datalogi. Synd att jag pluggar bäst om nätterna, för jag måste ju stiga upp tidigt i nästa vecka när tentan är... usch.

  • ärja
    Äldre 12 Aug 21:07
    #0