• Lexx

påkörd och anmäld!

Era svensexor är ingenting mot vad min blivande råkade ut för.

Mitt under firandet så började det störtregna. Så min blivande och hans kompisar tog skydd under en bro (de var på väg till centrum) När det står under bron så kommer det en gubbe och kör rakt på min sambo och sticker.Min M2B:s kompisar sprang efter för att fråga vad han höll på med och då svarar gubben att han hade bråttom. varpå han kör iväg igen.
    OM inte min M2B hade haft sina skyddskor från jobbet på sig så hade gubben krossat foten på honom. Som tur är så tog det rätt på sttålhättan. Måndagen efter kunde vi läsa i tidningen att gubben hade anmält oss för hot att vi hade ljugit om att han skulle ha kört på min M2B.
    Så då fick vi ringa polisen och förklara allt. Och nu kommer det bästa! Min bror var med nör det hände och har hela höndelsen på film. Gubben ska va glad att min M2B inte ville anmäla honom,för han hade fan fått fängelseför det!

• Svar på tråden påkörd och anmäld!
  • tahimahal

Varför i hela fridens namn vill han inte anmäla honom???

• louisek

klart ni ska anmäla detta, annars kan ju gubben göra det fler gånger!

• LadyJeZz

Klart som faen att ni skall anmäla detta! Om gubben anmält er, anmäl tillbaks! Ni har ju både bevis och rätten på er sida!

• Ängla

Anmäl honom, de behöver antagligen dra in hans körkort så att han inte göra likadant igen...

• LissAnna

håller med ovanstående! ANMÄL så han inte kan göra om det!! Ni har ju starka bevis så han lär inte komma undan.

• Ancher

Men snälla nån! Det är inget att ens fundera på, ANMÄL!

Det kan ju gå fruktansvärt mycket värre nästa gång.

• kentfantast

Förtal!!!!!
    Anmäl den j*vln!

• Lexx

Jag är här! Han vill inte anmäla så som det är nu. Det är nära inpå bröllope, vill inte ha mer stök i onödan! Men om det skulle hända något mer så har vi ju både film och 14 vittnen.

Jag har sagt till honom att anmäla. Men han vill vänta och se hur läget blir.
    Men visst, jag va BRA arg när jag såg filmen och sen fick se anmälan i tidningen.
    Som sagt, hade han inte haft sina jobbeskor på sig så hade han inte kunnat gå nu. Hela stålhättan är helt nertryckt. Tur i oturen så kom han undan med sår och blåmärken på vaderna och låren.

Knäppt va!

• Ancher

Alltså, något krångel innan bröllopet kommer det knappt att bli. Göra själva polisanmälan tar inte så lång tid och sedan kommer det att dröja ett tag innan det händer något. Polisen har såpass mycket att göra.

Min m2b bevittnade en händelse i mars och han ska vittna nu i oktober. Fotokonfrontation i april och då gick det _väldigt_ snabbt enligt polisen.

• kentfantast

Ja, helt stört. Det sjukaste jag nånsin hört tror jag.

• tattar-Emma

Håller med Ancher, det kommer ta tid ändå så anmäl genast. Inte nog med att han körde på din karl, han anmälde honom dessutom! Nä, den gubben borde synas närmare i sömmarna.

Svar på tråden påkörd och anmäld!