• Fru Kroon

Bra mall på ett festprogram som är ett stående A4 vikt på mitten ?

Hej,

Jag skulle vilja ha en mall på ett festprogram i den stl som jag skrev ovan, ska alltså vika ett A4 på mitten så att det blir högt och smalt. Någon som har det och kan maila mig? Tack på förhand.

chris_wille@hotmail.com

• Svar på tråden Bra mall på ett festprogram som är ett stående A4 vikt på mitten ?
  • Janne71_JKP

vilket program vill du ha mallen för?

//J

• Fru Kroon

Janne71!
    Jag är tyvärr inte så bra på det här med datorer, men jag har en mall nu som är i Word, men jag tycker att den inte fungerar så bra, kanske jag som inte får till det. Jag är tacksam för tips och idér. Vad är lättast att jobba i ?

• Janne71_JKP

Halloj igen

Jag använde mig av Microsoft Publisher för att göra vårt enkla festprogram. Publisher ingår i MS Office Profssional och är ett bra program för att göra sådana saker i. Nu är jag ju en van datoranvändare men det tog en stund innan jag kom underfund med det ändå men sen löpte det smidigt.
    Har du inte tillgång till Publisher är det dock rätt dyrt att köpa så det kanske inte är något man prioriterar innan bröllopet. Det ingick dock i vår "hem-pc".

Har du programet så finns vårt festprogram att ladda ner på vår hemsida brollop.paananen.nu under menyvalet "Ladda hem"
    Det är dock inget "traditionellt" festprogram men du kanske kan använda stommen i alla fall.

//Janne

• Fru Kroon

Tack snälla Janne, då ska jag kolla vad som finns i vår dator.

Svar på tråden Bra mall på ett festprogram som är ett stående A4 vikt på mitten ?