• förhoppningsis

Nyckelvikens herrgård??

Hej,
    Är det någon som varit har haft/ska ha eller har varit på bröllop på nyckelvikens herrgård?

Vi täkte vara där - så vackert men efter att ha läst en del andra trådar, varav en del väldigt gamla (2002)blir jag fundersam.

• Svar på tråden Nyckelvikens herrgård??
  • BT BRUD

ofta bröllop i nyckelviken, även om det inte finns trådar här kolla med dom i god tid det er mycket oppbokat

• förhoppningsis

jo har redan prelbokat det...

• Örebroare

Vart ligger Nyckelvikens herrgård?? *nyfiken*

• förhoppningsis

Det ligger i Nacka, precis utanför Sthlm i ett naturreservat vid vattnet.

• Örebroare

ok, då är det alldeles för långt bort för mej då!!!

Hoppas det blir bra!

• chihiro

jag vill oxå gärna veta så är det ingen mer som har nått att säga??

• Rosenhaga

Jag har ingen egen erfarenhet av dem men har hört att han ska vara knepig att ha att göra med. (Hört fr flera håll.) Det är nog bra att kolla upp i förväg. Fint ställe.

• chihiro

fler?? kanske tom nån som varit där ???

• BT BRUD

Har inte varit där på bröllop,men jag bor 5 min prom därifrån!
    Och min sambo är faktiskt uppvuxen på nyckelviken fram till 1994, Röda huset framför museumet!
    Mysigt att få växa upp där da! (överskottsinformasjon)
    Men man kan ju oxå hyra lilla eller stora Nyckeviken, eller biljard byggnadden!
    Lilla nyckelviken er min favvorit
    Sen kan man ju komma inn med båt till nyckelviken det er mysigt om vädret tillåter

• chihiro

BT BRUD

Har du något mer att säga om lilla nyckelviken ?? det är nämligen där vi ska vara om vi väljer att vara där ;)

• BT BRUD

gillar bara lilla nyckelviken får att det er lite avsides , för sällskapet,risken med stora N är att alla helg familjer är där o grillar t.ex (beror på vicken tid da) men stora n är det alltid folk , lilla inte alls på samme sett ! Mysigare helt enkelt

Svar på tråden Nyckelvikens herrgård??