• elenita

Kidnappad älskling!!!

Idag hände det som min älskling (och jag) gått å varit nervösa inför ett tag...

Klockan 9.30 idag gick min m2b ner till garaget för att bege sig till jobbet som han blivit lurad till att göra
    (brukar inte jobba på lördagar vanligtvis)

Väl nere i garaget väntade 6 andra grabbar väl försedda med en drinkbuffé!
    -Snacka om snopet.
    Iväg bär det av för att spela in en skiva (min lilla älkling har ingen vidare sångröst, å mer säger vi inte om det)
    Sen ska de tydligen till Halmstad å glassa å spela fotboll på beachen.
    Alla ska surfarshorts förutom snuttegubben
    som kommer att spinga runt men rumpen bar iklädd endast ett par stringisar! :D
    (Här spars det på tyget) Efter det blir det After-Beach där grabbarna skall intaga diverse goá drinkar i rexalade out- fits, förutom gubben min (of course) som får svettas omkring i en grillig skiddräkt från 70-talet med tillhörande emballage (pjäxor och skidglasögon)!

Övernattningen sker i hyrd stuga där de senare på kvällen kommer att grilla, å förmodligen konsumera en obestämd mängd alkohol...(svälj)....

Till sist så ska dom iväg till nån krog där tydligen allt redan är förbetalt, så de smiter nog före alla i kön...jäkla glidare...! Ja, ja... Bara jag får tillbaka honom i ett helt stycke så är jag nöjd! ;)

Snart är det väl min tur.... (Svälj)

• Svar på tråden Kidnappad älskling!!!
  • riikka

gud vad roligt det lät .. för alla utom honom :D .. att få svettas i en skiddräkt och göra bort sig så där :O hoppas han har det roligt

• elenita

Jepp! Fast han är lite av en skojare själv så med lite spit i sig så går han med på nästan vad som helst! Undra bara vad tjejerna kommer att göra med mig!?
    Jag som också är liten elak jäkel, brukar ju själv vara den som hittar på bus med mina vänner. Antar att jag kommer att få igen för gammal ost...

• elenita

Dom jäklarna!
    Dom tog mig samma dag efter jobbet. Här snackar man om att planera väl för att ingen skulle misstänka nåt:

Mikael (min sambo) visste hela tiden om att de skulle ha min möhippa den dagen därför tänkte han att det inte gjorde nåt om han jobbade på en lördag då jag ändå skulle iväg. (Snacka då om att HAN blev snopen, den lille kaxige skiten som visste om min möhippa hela tiden)

Efter jobbet lurade min syrra iväg mig till ett kafé, men vi hann bara till en parkering där alla tjejerna låg bakom bilar och väntade på att få överraska mig!
    (Dom små råttorna) Kidnappad som jag var blev jag förd till en studio där mitt debutalbum skulle bli till...
    Men först skulle jag stylas om (det slapp jag självklart inte undan).
    Kvällen look: White-trash raggarbrud!
    -Läckert!
    Under tiden såg de till att jag aldrig stod med händerna utan en ciderflaska.
    Sedan bar det iväg till varberg där de släppte av mig mitt i stan så fick jag själv leta mig till baka till dom, och så skulle jag givetvis tigga snus till råga på allt! Efter min lilla rundvandring i varberg tog vi oss till apelviken där vi duschade och gjorde oss iordning för utekvällen på societen där vi även hade bokat bord. Föredd med en liten söt tiara med rosa slöja bar det av.
    Väl inne på Societen stötte vi på ett svensexe-gäng (var av alla ca 20 var drop-dead- gorgeous!) Brudgummen var utklädd till bandit, å honom hade de satt i handfängsel (som jag givetvis kopplades samman med senare under kvällen)

Under kvällens förlopp skulle jag bjuda detta gäng på godis bestående av ett halsband som satt på mitt lår (jag hade kjol) Att tjejer kan hitta på så mycket elakt! Men fy fasen va kul jag hade trots allt! Det måste varit den roligaste dagen i hela mitt liv, än så länge i varje fall!

Nu så här i efterhand känns det tråkigt att det redan är över... Känns lite som dagen efter julafton när man var liten!

• nenne78

elenita

låter som en riktigt kul hippa! Kul när man inte hinner misstänka något!

Skiddräkten på din sambo var en bra idé, den ska jag nog vidarebefordra till några jag känner...! HIHI!

Svar på tråden Kidnappad älskling!!!