• janice

bröllop på lördag, håller på att bli sjuk. RÅD?

vet inte var jag ska lägga den här inläggen. Men grejjen är så att jag är bjuden till ett bröllop nu på lördag och jag verkligen ser jättemycke framemot det. men jag känner att jag håller på att bli sjuk. Har någon ngn råd vad jag kan göra?

• Svar på tråden bröllop på lördag, håller på att bli sjuk. RÅD?
  • viktualia

Det beror väl på vad det är för fel på dig... är det förkylning brukar några alvedon eller liknande funka för att man ska orka ett tag... sen kan man ju fundera på hur schysst det är att riskera att smitta andra... men men.. jag har gjort en massa saker trots hemska förkylningar... tjänsteresor, bjudmiddagar, stora föreningsårsmöten osv div annat.. Man får gå på vilja helt enkelt plus se till att det finns möjlighet att kolapsa efteråt!

• Ettolrach

Vila, vila och vila. Esberitox brukar kunna lindra en smula också. Drick mycket vatten. Och vila.

• picachu

Kroppen har ju också en fantastisk förmåga att vara igång när man är igång. Sen att du kommer att totaldäcka efteråt är en annan femma.

• meb

Massor med vitlök!!! Ät en citron! Om det är influensa så finns det något på hälsokost som kan stoppa detta om man börjar i tid. Jag tog det för några år sedan. Det var något man skulle äta någon gång i timmen under en halvdag eller hur det var. Det hjälpte!

Svar på tråden bröllop på lördag, håller på att bli sjuk. RÅD?