GI-tråd
Verkar inte finnas någon särskilt aktiv sådan tråd, därför undrar jag om någon har lust att följas åt med mig? :)
Kram
Verkar inte finnas någon särskilt aktiv sådan tråd, därför undrar jag om någon har lust att följas åt med mig? :)
Kram
Får jag vara med?
Hur brukar din dag se ut(Mat mässigt,alltså!)
Oh ja! En följas-åt-kompis! Vad lycklig jag blir!
Min matdag? Tja. Jag är relativt ny på det här. Är på min första vecka så jag vet inte om den är så himla tipp-topp men för att vara nybörjare är jag nöjd.
FRUKOST: Omelett med svamp och skinka
LUNCH: Tonfisk och grönsallad
MIDDAG: Blir troligtvis grillad halloumi och grönsaker
MELLIS: Tomater, Atkinsbar
Kommentarer? Ni som är mer erfarna och kanske sitter emd kloka råd. Får man frossa i tomater?
Hur ser din dag ut? Hur länge har du hållt på? Sett resultat?
Hejsan,
jag och maken har hållit på med GI/Low Carb sen slutet av mars och det har fungerat stålande Helt fantastiskt att man får äta allt det goda och ändå gå ner i vikt. Själv har jag gått ner 9kg och det har försvunnit 10cm i midjan
Min dag kan se ut såhär:
Frukost/Lunch: Två välfyllda omeletter med med kalkon, mycket riven ost, pesto & majonäs
Middag: Thaigryta med kokosmjölk, räkor, grönsaker eller en köttbit, bearnesås och en fetaostsallad
Lycka till
Mvh
Jen
Uups, glömde att vi ofta äter snacks i form av wasabiärtor eller så mixar vi frysa hallon med grädde blir som glass. Jättegott.
Jen