• Pink Lady

Boxersize?

Hej!

Tänkte fråga om tips. Jag vill jättegärna börja träna boxersize (eller vad det nu heter). Gruppträning när man boxar med handskar och mittar o sånt. Jag har prövat en gång på WorldClass och tyckte det var jättekul! Men jag vill gärna inte gå på ett sånt gym för då vet man aldrig om det finns plats. Vill hellre gå typ som en "kurs" med X-antal gng på en termin osv.

Någon som vet något, jag bor i Stockholm.

Jag har ingen att boxas med heller - men de kanske inte är ett problem, eller måste man gå två o två? Eller så kanske det finns någon som bor i sthlm som också vill börja träna sånt o inte heller har någon att gå med?

• Svar på tråden Boxersize?
  • picachu

Jo, men på sån jym som kör pass kan man alltid boka så man vet att man får sin plats- plus att du kan gå på andra roliga grejer än boxersize.

• Buslinna

Jag älskar all box- och kampsportinspirerad träning, men jag kommer nog att hålla mig till mitt gym bara de har sådana klasser i höst. Som sagt kan man ju boka pass på de flesta gym. :) Jag tränar i Sjöstaden om du skulle bo i närheten etc. :)

Jag tror inte att någon kräver att man ska gå två och två, jag har iaf aldrig stött på det. :)

• Pink Lady

Vilka gym kan man boka på? Menar ni när man ringer och bokar tidigare på dagen, eller kan man köpa garanterade platsbiljetter?

Sjöstaden? Menar du hammarby sjöstad? Vilket gym? Tränar du själv, eller har du någon att gå med?

Svar på tråden Boxersize?