• bellaprincipessa

Vad ge i 25-års present?

Hej!

Sitter och roar mig mitt i natten med att fundera på vad jag ska ge en av mina bästa tjejkompisar i 25-års present. Några roliga förslag?

• Svar på tråden Vad ge i 25-års present?
  • JoLu

Ett förslag skulle kunna vara att du ger något ni kan göra tillsammans. Som konsertbiljetter, musikal el nåt liknande.

• PaNic

Flyga luftballong? Oxå en kul grej att göra tillsammans...

• bellaprincipessa

Det är bra förslag, men luftballong var lite dyrt... kanske ngn konsertbiljett. Saken är ju att då måste man ha råd att följa med själv... Hon ska nämligen ha stor middag där man betalar 300 kr för mat och dryck så redan där är det lite pengar.

Några fler?

• chilipeppar!

Billigare variant på konsertbiljett blir ju givetvis BIO-biljett!

• bellaprincipessa

chilipeppar!:

Jo precis, men det kändes lite tråkigt tyckte jag i 25-års present. Tror att vi kommer vara tre stycken som går i hop tillsammans, blir lite lättare med priser då och så

• chilipeppar!

Jag förstår. Kunde inte komma på något annat... hjärnsläpp här med!

• bellaprincipessa

:) Trodde inte att det skulle vara så svårt att komma på ngt. Att köpa ett fint smycke är iof alltid en bra idè men jag hade hoppats på att jag kunde hitta på något annat, smycken är rätt vanliga...

• Future Mrs C

En resa t London tur och retur m Ryan Air kostar cirka tusenlappen... det blir ju bra om man är 3 stycken.
    Annars kanske ansiktsbehandling, eller smink-kurs på Make Up Store? Massage?
    Man kan rida islandshästar, det blir kul om man är 4 kompisar ju.. När min kompis fyllde 30 bjöd jag på bio och middag ute, det var trevligt!

• bellaprincipessa

Future Mrs C: Tack för många bra förslag!

• brallis

sminkkurs på make up store brukar alltid vara uppskattat, är ju alltid kul med lite nytt smink...kostar 500, så om ni är 3 blir det inte så dyrt.

• bellaprincipessa

Jag fick sminkkurs på make up store av henne och två andra kompisar på min 20-årsdag, annars är det verkligen en bra grej!

Svar på tråden Vad ge i 25-års present?