• Snickan

2 årig bröllopsdag... Present?

Jag och min man firar 2-årig bröllopsdag nästa vecka och nu är jag på jakt på lite bra ideér på vad man kan hitta på i present..

Första bröllopsdagen gjorde jag en "Jag älskar dig bok" som han blev otroligt glad för, det känns lite svårt att "toppa det"... Kan Ni hjälpa mig med lite ideér?

• Svar på tråden 2 årig bröllopsdag... Present?
  • Therese33

Kan du inte överraska honom med någon weekend i någon mysig stad eller varför inte spa?

• Snickan

Jo, det var min tanke också först. Men nu har han bokat upp oss någonstans och vill inte tala om vart.. Så nu vill jag verkligen hitta på något roligt, när han har hittat på ngt mysigt.

• Snickan

Det skulle han säkert uppskatta! Jag är lite obekväm i "lättklädda" situationer inför andra bara...

Är det någon här som har gjort en secret box?

Hur går det till och finns det någon bra fotograf i Göteborg som gör secret box?

• Lena+Mattias=sant

Har du en bra kamera som det kan monteras på en fjärrutlösare kan du ta fotona själv.

• Snickan

Bra kamera vet jag inte, men jag har en digitalkamera med självutlösare iallafall, kanske skall pröva! Då kan man ju ta hur många bilder som helst också.. :)

Svar på tråden 2 årig bröllopsdag... Present?