• Mickisen

Jag gifter mig nu på lördag med en rejäl förkylning =(

Jag kraxar som en hosta och får hostattacker med jämna mellanrum så att jag kiknar och tappar talförmågan.Det börjar visserligen gå åt rätt håll då jag inte är snorig längre.Inte nog med det så hade jag och min blivande man haft inbrott i vår bil i förrgår =( Och innan det så blev vigselringen felbeställd av guldsmeden (vilket dock kunde rättas till i tid) och jag hittade ett hål i brudklänningen (vilket åtgärdades väldigt bra) men kan man ha mer otur.Dessutom sägs det att det ska regna på lördag men jag har hört att det betyder tur =) Trots alla missöden känner jag mig hoppfull och nu har jag gått på semester,3 sköna veckor.Nu kommer jag bli Mrs E och på torsdag bär det av till London.Någon annan som drabbats av oturskorpen?

• Svar på tråden Jag gifter mig nu på lördag med en rejäl förkylning =(
  • E-tuna

Stackare...se det possitiva i det hela- nu kan ju omöjligt fler saker hända! Det som kunde bli fel har redan blivit det utan att något livshotande,katastrofalt hände.

Om du röker- lägg ner!
    Drick mycket sura, C-vitaminberikande juicer
    Håll dig varm och torr
    Sov gott
    Ta honung eller whiskey för halsen
    Krya på dig o lycka till!

• Moa*

Aj aj aj...
    Det låter inget vidare att vara förkyld på bröllopet. Men se det från den ljusa sidan; bättre att ha alla elenden innan bröllopet så kan ni börja erat liv som äkta makar i lycka och tur!
    Jag tror att ni får ett fantastiskt liv tillsammans.
    Lycka till på lördag!

• hallabalo

Åhh stackare! Skickar lite styrka

Gifter mig nästa helg. Blivande magsjuk i dag...vi är 4 i familjen så vi får se om vi är avverkade på bröllopsdan..

• Mickisen

E-tuna:

Nej nu kan inte så mycket mer gå fel =)

Röker ju tyvärr och det är lättare sagt än gjort att lägga ner det men jag ska nog lyckas blir frisk med dina andra tips ;)

• E-tuna

Wow! tre inlägg på samma klockslag...det är nog ett gott omen för dig TS

• Mickisen

Moa:
    Tack det blir nog bra till slut =)

• E-tuna

Aj, aj, aj!!!
    Har själv rökt i 25 år men har varit rökfri nu i 2 år och jag lovar dig att du kommer snabbare bli bra om du lägger ner rökningen...om du inte vill sluta för gott så försök i alla fall med ett uppehåll...det kommer att gagna dig!

• Mickisen

Hallabalo:
    Tack för styrkan ;)
    Hoppas att din blivande blir frisk och att övriga klarar sig.Tyvärr så är det ju inget man planerar direkt men som man säger "in sickness and in health" ;)

• Mickisen

E-tuna:
    Grattis till att du lyckats lägga ner giftpinnarna =) Jag kan ju försöka dra ner lite de här dagarna. Jag lyckades sluta ett par månader men sen åkte jag dit. Har aldrig trott på att man går upp i vikt när man slutar men det hände mig.Fick inte på min favoritjeansen etc. hehe.

Svar på tråden Jag gifter mig nu på lördag med en rejäl förkylning =(