• augustibrud-2006

Stressade?

Snart är dags, dryga 4 veckor kvar, jag längtar!
    Känner mig så lugn inför all planering så jag är rädd att jag vaknar upp en dag och komma på att jag missat massor
    Det jag känner mest stress över är att jag inte vill gråta, men jag är rätt blödig av mig så det finns risk att det fallar några tårar ändå!

Kram på er!

• Svar på tråden Stressade?
  • Bröllopstokiig

Jag fattar inte att tiden har gått så fort, 4 veckor kvar endast! Och jag har en hel del kvar att göra, phuuuu

• Firedragon

Ja har två veckor kvar ca å oroar mej med för att ja komemr å böla på bröllopet.
    Funderar på att ha linser men vet inte om de sitter kvar om man gråter *ler*

• augustibrud-2006

Vore ju lite små trist om de ramlade ut så att du inte såg något... fast jag tror du kan vara lugn linserna sitter nog där de sitter.
    Däremot känns det som att sminket kan hamna lite sniskan...

• Firedragon

augustibrud-2006:
    min sambo tycker inte om smink så de lär nog inte bli nå smink skulle ja tro.Ja hoppas verkligen linserna stannar där dom ska annars bli de suddigt *skratt*

• Ziii

Linser åker inte ut om man gråter :) Jag har haft linser dagligen sedan jag var 12 år och tro mig - du kan böla utan att riskera linserna. Den enda gång de kan glida ut är om man simmar under vatten med ögonen öppna, men tom det har jag lyckats göra.

Om du inte är van vid att ha linser så ha det ett tag innan, om du tex inte brukar ha linser så rekommenderas att du börjar med att ha dem tre timmar en dag, sedan sex, och sedan nästa dag kan du ha dem hela dagen. Så ögonen hinner vänja sig.

• Firedragon

Ziii: Jo ja ha börjat vänja in mej med dem igen. Har haft linsuppehåll i tre år.
    Låter betryggande att de stannar där de ska *ler* tycker dock de glider åt sidan i bland så de blir lite suddigt.Kanske ja vant mej för lite vid dom?
    Har ju två veckor till på mej å vänja mej.
    Få la provgråta lite *skratt*

• augustibrud-2006

Firedragon,

Det låter ju perfekt, linserna kommer sitta på plats och du behöver inte oroa dig för maskara som rinner

Jag är egentligen inte heller så mycket för smink, träffade den som ska lägga min "make" i helgen och hon verkade förstå att jag bara ville ha lite smink och lovade ha med vattenfast maskara ;)

• Firedragon

augustibrud-2006:
    Ja har i princip aldrig smink till min sambos glädje så han förstår inte varför ja ska ha de nu helt plötsligt så ja slopar de *ler*
    Han säger han har aldrig förståt sej på varför kvinnor måste ha smink *ler*

• augustibrud-2006

Vilken klok fästman du har Firedragon :)

• Firedragon

augusitbrud-2006:
    Jo ibland e han de *ler*

Svar på tråden Stressade?