• majsilou

    sjukt irriterande

    Det här ska ju för fasiken anmälas till konsumentverket.... nu kostar ju detta ingenting. Men det är nästan så att man vill höra av sig till alla fabriker som marknadsförs här och säga att det är ingenting som fungerar, för just nu är det så! IDAG SISTA DAGEN ATT ANMÄLA HUR MÅNGA SOM KOMMER PÅ BRÖLLOPET!!!! OCH JAG KOMMER EJ IN PÅ GÄSTLISTAN! SJUUUUUUUUUUUUUUUUUUKT IRRITERANDE: HAR FÖRSÖKT ATT RINGA SUPPORTEN ETT ANTAL GGR MEN DET ÄR INGEN SOM SVARA. ÄR alla på semester eller????? åhhhhhhhhhhhhhhh

  • Svar på tråden sjukt irriterande
  • viktualia

    Jag förstår att det är väldigt frustrerande och jobbigt. Men detta är ju en gratistjänst och då kan man inte kräva så mycket. Mitt tips är att du noggrannt läser de avtalsvillkor som man godkänner när man skaffar sig verktygen här på BT och ser vad du har för rätt- och skyldigheter!

    Lycka till och hoppas det funkar snart igen!

Svar på tråden sjukt irriterande