• gabbiz

Stressande när det inte funkar

Våra verktyg på BT funkar inte och har inte gjort det på flera dagar, det är planeringen och gästlistan som strular just nu. Innan funkade inte budgeten heller, bara bordsplaceringen och önskelistan. Jag gillar inte det här, jag har mindre än tre veckor till bröllopet och jag har lagt upp planeringen efter verktygen på BT, vad är annars poängen med att registrera sig här? Jag har mailat supporten men inte fått något svar, inte ens något automatiskt svar om att de tagit emot mitt mail och svarar så fort de kan. Jag behöver inget svar heller om sidorna bara börjar funka igen, men det är tydligen komplicerat. Jag blir vansinnig snart, jag kan omöjligt hålla hela planeringen i huvudet. Någon annan som har problem med verktygen?

• Svar på tråden Stressande när det inte funkar
  • majsilou

ja tack jag har också problem. det är så sjukt störigt. vi gifter oss på lördag och jag behöver komma in på gästlistan. skall anmäla hur mångasom kommer på bröllopet idag!!!!!!!!!! vad gör man. har försökt att få tag på supporten via mail och telefon sedan i fredags men det är ingen som svarar och ingen som hört av sig tillbaka. det är ju som du säger. onödigt att stå registrerad på sidan om man inte kommer in på någonting.... jag är minst sagt ARG!!!!!!!!!!!!

• gabbiz

Oj, du sitter ju ännu mer illa till än jag. Tydligen måste man ha backup på allting man har på BT, och vad är då poängen med verktygen? Då kan jag lika gärna göra allting hemma i excel då..?

Hoppas det löser sig för dig, och det snabbt! Lycka till på lördag, och en stor kram.

• Zozo

Erhhh.. man maste väl ha back-up pa det mesta; även excel hemma.. Jag skriver faktiskt ut listorna da och da. Tycker det är mer hanterbart sa. Men det hjälper tyvärr inte dig idag!

• ooGizzYoo

jag har också problem, kommer inte in på planeringen, har inte testat något annat för det har jag i ett block ist, måste verkligen komma in på den listan, gifter mig också på lörda och när man har en ledig förmiddag så vill man gärna hinna göra något eller iaf se vad som är kvar..

• hjartat73

Åh gabbiz jag sitter i samma båt som dig och känner mig också stressad...jag har visserligen gästlistan så det är okej men skulle gärna vilja titta på planeringen för den håller jag inte i huvudet....

• Helena R

Håller med er om att det är frustrerande!! Skickade ett mail till BT förra veckan, men de verkar inte bry sig. Trist, eftersom det är inte alla som har back up på sakerna.

• Patrik - Bröllopstorget

Det ska nu vara fixat, jag blev uppmärksammad på detta under slutet av förra veckan och det blev tyvärr inte åtgärdat föränn idag.

Två av våra anställda är på semester så det har varit lite segt med supporten just nu, dock är jag tillgänglig och ser till att allt ska flyta på.

• okt2006

För mig funkar verktygen nu. Hoppas det löser sig för er andra också!

• hjartat73

Tack Patrik....känner mig genast lugnare nu när jag kunde kolla planeringen

Svar på tråden Stressande när det inte funkar