vad händer????
Varför går det inte o komma in på sin egen gästlista??? Har försökt en vecka nu, o läst att det är på gång o åtgärdas.....Men inget händer!!!???
Vem är ansvarig o hur länge ska det vara såhär??? Fler som har trubbel med detta???
Varför går det inte o komma in på sin egen gästlista??? Har försökt en vecka nu, o läst att det är på gång o åtgärdas.....Men inget händer!!!???
Vem är ansvarig o hur länge ska det vara såhär??? Fler som har trubbel med detta???
Tips.
Oavsett om det gäller bordsplacering eller önskelistor eller budget.
Ha inte listorna här på bt som enda källa. Risken är för stor att ni förlorar hela er budget eller planering då om något krachar. Ni har inte koll över situationen då.
Excel är ett program som dom flesta har och är jättenekelt att göra budget, planering, bordsplacering etc i. där finns enkla formler för att räkna ut det mesta.
Jag har allt skrivet på hederligt papper för o gardera mig!!! MEN jag blir otroligt irriterad på såna här saker som inte funkar....
Jag håller med - det är dåligt att de inte kan fixa det snabbt på BT. Om man inte kan lita på deras verktyg så är det ju ingen mening med att använda dem.
oj då...hum inte bra
Tur så har jag sparat bordsplaneringen men....
Det skulle ju vara bra om allt funkade som vanligt.
Vem är ansvarig för denna sida? Hur länge ska vi acceptera o inte komma in i våra egna gästlistor o bordsplaceringar????? Är jag den enda som undrar...
Det ska nu vara fixat och problemet berodde på något fel i våra databaser. Ingen information ska ha gått förlorad utan det handlade om skadade index och lite annat som förmodligen uppstod nu när vi håller på att designa om hela BT. Vi jobbar febrilt med att få fram både en ny design och massvis av nya funktioner osv och göra mer communitykänsla av BT.
Det är jag som är VD och ytterst ansvarig över Bröllopstorget men det är Charlotte som normalt sköter den vardagliga driften av BT med allt vad det innebär.
Jga kommer i alla fall in på både gästlistan, planeringen och bordsplaceringen nu.