• Bröllop!2006

Körschema för kvällen???

Jag har vid några tillfälle sett här inne några av er som har tagit fram körschema för själva bröllopsdagen. Finns det någon av er kvar eller har ni alla gift er? Jag skulle bli väldigt tacksam om ni kan dela med er några tips. Tidsåtgången man skall räkna med med under dagen. Inte minst när skall talan börja och hur många? Hur och vad informerar med köket om? Någon form av tidsschema så att alla vet när allting skall hända under middagen????

• Svar på tråden Körschema för kvällen???
  • Elou

Lämna allt sånt åt er toastmaster/madame! Tror inte att det går att planera middagen för mycket - det blir säkert en del spontana tal dessutom. Den restaurangen som har hand om vårt bröllop hade ungefärliga tider uppsatta efter erfarneheter från bröllop innan och jag litar på dem.

• Meddelande borttaget
  • Sibylla

Jag och min toastmadame ska sätta oss ner nån kväll och planera det som jag kan vara med och planera. Bara för att vi ska få brudparets önskningar om tex. hur hon ska presentera brudvals, om och när vi ska öppna presenter o.l.

• Toastmaster i sommar

jag postade en länk som fastnade i filtret, det är till en konkurerande sida men googla på toastmasteri så hittar du den

Svar på tråden Körschema för kvällen???