Var köpa facklor?!?
Är det ngn som vet var man kan köpa facklor, ej såna som man fyller på med lampolja eller vad det heter. Inte heller såna som ser ut som stora blockljus. Utan "vanliga" facklor är vi ute efter.
Är det ngn som vet var man kan köpa facklor, ej såna som man fyller på med lampolja eller vad det heter. Inte heller såna som ser ut som stora blockljus. Utan "vanliga" facklor är vi ute efter.
Lagerhouse har såna i olika färger, har för mig att jag såg på Ikea också.
Tack för tipset, men det var inte riktigt såna jag menade. De på Lagerhouse o Åhléns är såna som ser ut som blockljus på en pinne. Vi vill ha vanliga facklor.
fick veta att Claes Olsson oxå har sådana...ska oxå köpa facklor
Kollade Clas Ohlson o de sa att de inte har facklor denna årstid.
jaha...det var ju synd
Vilken storts facklor var du ute efter? Vanliga eller såna som ser ut som jättestora blockljus på en pinne? Tänkte att vi kan hjälpa varandra, om vi är ute efter samma sort...
JAg vet faktiskt inte vilken typ av facklot jag är ute efter, trodde inte det fanns såå mkt att välja på. Vi ska typ gå fackeltåg från kyrka till restaurangen/festlokal
Vilka är bäst??
Då är nog inte de där som finns överallt nu, blockljusvarianten så bra, eftersom de nog lätt slocknar. Vi köpte såna där som man kan fylla på m lampolja (eller vad det är) på Bauhaus. De borde nog funka för er tror jag.
Och eftersom det är mitt i vintern bör vi kanske göra så...köpa med sån där olja, tack för tipset...
De man fyller på med olja är farliga att bära omkring - de är tänkta att vara nedstuckna i jorden. Om het olja rinner ut och antänds av lågan och sen' landar i någons hår eller på någons kläder kan ni ju själva tänka ut vad som händer... *rys*
Tyvärr vet jag inte var man kan köpa riktiga facklor - men det är det ni vill ha i alla fall...
Hittade detta!
www.waltreco.se/facklor.htm
Det är detta ni söker tror jag!!! Ta nu inte oljefacklor - snälla ni!!!
Brudkronan - du ska ha ett sååå stort tack. TACK!!
Ryser vid tanken att olja ska rinna ner på mina gäster...tusen tack för ditt värdefulla tips.
Dessa som du rekomendera var även billiga..
Däremot kommer vi att ha facklor i olja stående vid festlokalen...
TACK TACK :D
Det var så lite!!!
Nu slipper mina kollegor ett brudfölje med brännskador på akuten - det är jag SÄRSKILT tacksam för!!! :)
Oj då! Tack för det tipset, det skulle ju inte vara så kul om ngn skadas på bröllopet...
TVÅ brudföljen mindre på akuten - DUBBELT så bra!!! :) Lycka till nu!
ska se till att inte brännas oss