• Vinter 07

Pälsjacka

Hej! Jag undrar om någon vet var man kan få tag på en vit pälsjacka som man kan ha till sin brudklänning. Jag ska gifta mig i december och behöver ha något varmt över klänningen. Jag vet att en som kallar sig februaribrud hade en fantastiskt vacker jacka, så om du ser det här får du gärna berätta var du fick tag på den!

• Svar på tråden Pälsjacka
  • Strumptjejen

Jag köpte en fuskpälsjacka på Ellos (av alla ställen)i vintras. Nu när jag kollade på deras hemsida fanns den inte kvar... Men dom kanske har någon på lagret om du ringer och kollar. Annars funderar jag på att sälja min efter bröllopet i november...

• Vinter 07

OK, jag får leta vidare. Har du någon bild på din?

• Strumptjejen

Jag har ingen bild på jackan, men jag kan ta ett kort när jag kommer hem från semestern om knappt två veckor.

• mitt-lilla-smultron

Såg att de hade en hängande i butiken: bröllopsbutiken vid S:t eriks plan!

Kolla in där!

• 7804

Hoppas att du hittar en jacka, det är såå snyggt med vit fuskpäls.
    Observera dock att riktig päls är allt annat än tjusigt!

• Vinter 07

Självklart ska det vara fusk! Inget annat! Ska kolla affären, tack för tipset. Senvinterbrud, fin jacka, ska kolla runt lite.

• Vinter 07

Strumptjejen: jag vill gärna se ett kort då!

• Strumptjejen

Vinter 07:

Nu har jag (äntligen) tagit kort på min lilla fuskpälsjacka! Jag kan maila bilderna till dig om jag får din mailadress.

• Wunja

Senvinterbrud-06:
    Precis en sådan vinterkappa vill jag ha till mitt bröllop! Såg underbart ut med häst och släde också :)

• Wunja

Haha, nu inser jag precis att jag har varit inne på din fotosida förut och blivit avundsjuk på ert fina tårtbrudpar också :D

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Emmis 05

Jag köpte en marabou-fjäderjacka på e-bay till vårt bröllop.
    Sök på fur white t.ex. Säkert hittar du något.
    Lycka till!

• Emmis 05

T.ex.

cgi.ebay.com/Gorgeous-White-Leather-Fox-Fur-Coat-Coats-Jacket_W0QQitemZ220015314093QQihZ012QQcategoryZ63862QQrdZ1QQcmdZViewItem

cgi.ebay.com/ECI-NEW-White-Faux-Fur-Blazers-Jackets-Sz-L-Large-NWT_W0QQitemZ270016582000QQihZ017QQcategoryZ63860QQrdZ1QQcmdZViewItem

cgi.ebay.com/L-E-I-NEW-Lined-White-Faux-Fur-Coats-Sz-XL-NWT-88_W0QQitemZ270015027511QQihZ017QQcategoryZ63862QQrdZ1QQcmdZViewItem

cgi.ebay.com/LIKE-NEW-Faux-White-Silver-Fox-Fur-Jacket-or-Coat_W0QQitemZ170016657184QQihZ007QQcategoryZ63862QQrdZ1QQcmdZViewItem

• Senvinterbrud-06

Wunja:
    Ja, kappan är jag jättenöjd med! Så kul att du tyckte om caketoppern som min syster gjorde oxå! :)

Svar på tråden Pälsjacka