• felicia6

Jag börjar få panik :S

Det är ganska precis en månad kvar tills vi gifter oss (12/8) och jag har börjat få panik.

Det är skitjobbigt
    Jag har inte panik över att gifta mig med min sambo, utan mer att ingenting ska gå rätt och att jag kommer glömma massa saker som gör att hela allt går i stöpet o att vi kommer vara ledsna pga det på den stora dagen..

Vad ska jag göra för att få bort detta ur tankarna? Jag blir galen snart.. känner hur stressen äter upp mig inifrån.. :S

• Svar på tråden Jag börjar få panik :S
  • Blivande Fru!

Skriv en lång lista över allt du inte vill glömma, häng upp den på dörren.
    Sedan kan det vara charmigt med lite mindre missar också, det blir lite mer avslappnat och avspänt då.

Försök redan nu börja intala dig att du ska kunna skratta om du glömmer något, sedan kommer du att vara omringad av människor som kommer att hjälpa till om det är något som glömts eller liknande.

• felicia6

Tack blivande fru för ditt inlägg.
    Jag känner inte igen migsjälv, för jag brukar inte få panik över sånt här. Brukar klara av att ev. missa små saker då jag planerar nåt, men just nu känns det som att jag kommer missa MASSOR..

Jag har alla stora saker klara, men det är alla småsaker som får mig att stressa upp mig..
    Det känns jättehemskt o jag vet inte hur jag ska lösa det..
    Det känns som det är alldels för mycket för mig att hantera.. för många småsaker..

• Blivande Fru!

Jag brukar vara tvärtom, klarar inte om småsaker blir fel, så jag tar på mig alldeles för mycket själv, då jag kan acceptera mina egna misstag och glömska bättre än om jag lämnat det till någon annan. :-8
    Men jag har ju gått och intalat mig att det får gå snett lite nu i nästan 1år .-D
    Just för att jag ska släppa lite på mitt kontroll behov.
    Jag har gjort ett litet dags schema, mest för tider osv.
    Sedan kommer jag att ha lite back-up om jag glömmer något.
    Mina syskon/föräldrar bor i närheten och kan hämta upp det vi glömt till exempel

Lycka till!!

• Soon to be Mr & Mrs Lantz :)

Även jag känner mig enormt stressad trotts att vi rymmer tiil Borneo.
    Det är endast sju dagar kvar..
    Tick tack....hugaligen :)

Svar på tråden Jag börjar få panik :S