• silverdrake

body shops bästa produkter?

tänkte fråga om Era bästa tips från Body shop..är nöjd med de produkter jag använt hitills..Bodybutter givetvis och dagcreme, rengöringsmjölk och ansiktsvatten (har provat både aloe veran och E-vitaminen)

vad mer är värt att testa? Hur är deras hårprodukter till exempel?

• Svar på tråden body shops bästa produkter?
  • ac2007

Jag tycker om deras deras satsuma-produkter. Helst då duschkrämen och bodyscruben.

• katariina

Jojoba moisture rich cleanser - Mild och jätteskön till torr hy.

Paranöt Brazil Nut Moisture Mask - Använder det 2 eller 3 gånger/ månaden. Gör mitt hår sååå glansigt:)

Liquid Eyeliner - Bra eyeliner som verkligen sitter fast/inte smetar ut sig under ögat.

Mango body butter - Underbar för mycket torr hud.

• anne på grönkulla

Jag använder o gillar

ögonmakeupborttagning med kamomill

ögonmask

strawberry body butter

samt ibland duschkräm med jordgubb

brun mascara med svängd borste

• Sandra2

Deras fotsalt är det bäste ett par fötter kan få.

• skogstösen

Jag använder och klarar mig nästan inte utan deras "seaweed daily shine control moisture cream". Fuktar utan att göra huden fet och så har den en lätt grönaktig ton som bidrar till att huden ser lite lugnare och fräschare ut, även helt utan make up.

Deras täckstift med tea tree oil (tror jag det är) är också bra. Det täcker blemmor utan att förvärra dem, som det känns som en del andra täckstift gör.

• honungshy och kanelfräknar

Jag gillar deras "tea-tree nose pore mask". Lite pormaskar frastnar men särskilt blir näsan RIKTIGT ren och fin!

• silverdrake

Jag har funderat på den där Kinetin hudvårdsserien men jag vet inte..den är ju rätt dyr. 400 någonting och då kommer man ju upp i priser som vanliga lite lyxiga cremer.

är det nån som provat den och vet om den är så bra som den verkar?

och har ni något tips på någon bodyshop produkt som hjälper mot stora porer?

• Novaline

Har Body Shop någon bra serie för fet hud där man blir blank nästan direkt? Då är jag intresserad!!

Svar på tråden body shops bästa produkter?