• Diddisen

plastikkirurg i Saltsjöbaden

Min syster ska snart plastikoperera sej hos en plastikkirurg i saltsjöbaden. Självklart är jag ju oxå lite nervös för hennes skull.
    Någon som vet nåt om denna kirurg någon som opererat sej där??

• Svar på tråden plastikkirurg i Saltsjöbaden
  • Swing

Jag har inte träffat Charles Randquist själv, men han lär vara duktig, charmig och har gott rykte. (Sen tjänar dom grymt med pengar, enligt en bekants bekant som bor i samma hus som Charles med fru).

• Diddisen

okej att han har gott rykte låter bra.. Vill ju att det ska gå bra för henne.
    Ja det kostar ju en del att operera sej där sä då vill man ju att det ska bli bra .

• snart mrs..

Jag har opererat mig hos honom. (Fast det var innan de flyttade till Saltsjöbaden)
    Jag gjorde bröstlyft och är helnöjd. (okej, ångrar kanske att jag inte la i något..)
    Jag tyckte han var bra och man märkte att han kunde det han höll på med. Väldigt säker. Så iaf. jag kände mig lugn. Jag känner också att det var värt pengarna även ifall det var dyrt.
    Hoppas det går bra för din syster!

• paprika

Hej!!
    Charles Randquist jobbar som egen på `Victoria kliniken´han har ett bra rykte samt är enormt skicklig. Han har även jobbat innan på Akademikliniken,även de har höga krav på en hög o bred utbildning av en plastikkirurg...kram lycka till!!/P

• Diddisen

Ni har lugnat mej mycke tack allihop.
    Hon ska operera sej i morgon så som syster börjar jag faktiskt bli lite nervös.

• Glam

Diddisen:
    Jag har blivit opererad av Charles på Viktoriakliniken o jag kan Verkligen rekommendera honom.
    Trots att det har gått över ett år sen jag opererade mig så hör han fortfarande av sig till mig för o kolla så att allt e ok.
    O mitt slutresultat e helt fantastiskt :)

• Diddisen

Glam

får jag fråga vad du opererade?

• Tine J

Jag har också bara gott att säga om Victoriakliniken. Jag opererade mig där för precis en vecka sen och jag är mer än nöjd!! Jag gjorde en bröstförstoring och under hela vistelsen på kliniken blev jag väl omhändertagen av både Charles och personalen där. Alla var helt underbara!Så din syster kan vara helt lugn...men jag förstår att hon är nervös, det var jag med.Får man fråga vad hon ska göra för operation!

• Tine J

Blev lite dumt med utropstecken där på slutet...det skulle naturligtvis vara ett frågetecken :)

• Diddisen

hon ska operera näsan. Hon har som barn bildat en massa brosk som hon nu ska ta bort. Hon har velat göra detta länge då hon mått väldigt dåligt över hur den såg ut. Så jag hoppas verkligen hon blir nöjd.

• Glam

Diddisen:
    Jag förstorade mina bröst...Är mycket nöjd!

• Fino

Hur mycket kostade en bröstförstoring där?

• Fornarina

Diddisen
    hur gick det för din syster? Blev hon nöjd?

• Diddisen

Fornarina

Ja det blev hon verkligen och hennes näsa är jätte fin .
    Den ser helt naturlig ut, ingen kan se att hon gjort nåt. förutom hon själv då såklart och vi i familjen.

• kajall

hej :D
    jag undrar om hur mycket kostade för din syster att operera näsan?
    MVH

• Diddisen

kajall
    Jag tror att hon betalade 32 000 men jag är inte helt säker..
    Å då gjorde hon en total näsplastik.

Svar på tråden plastikkirurg i Saltsjöbaden