• SnartDisaMolin

Prisvärd Svit i Göteborg?

Jag letar efter en billig svit med bubbelbadkar.. Någon som har tips??

• Svar på tråden Prisvärd Svit i Göteborg?
  • anmarie

Vad är billigt? Hotel Eggers har en minisvit med jacuzzi og sen utcheckning for ca 2400 kr/natt.

• SnartDisaMolin

Förlåt glöm den sista länken slog slint i huvudet!! Hah aha.. Men är det någon som kan hjälpa mej att hitta en svit med bubbelbad(jacuzzi) I göteborg som inte är allt för dyrt?? Finns det jacuzzi på eggers??

• SnartDisaMolin

oj slint i huvudet igen.. men 2400 är det för 1 eller 2 personer??

• Moa*

Om du letar efter ett billigt hotell i centrala Göteborg så är Hotel Robinson ett alternativ. Dit skickar jag de flesta av mina gäster som kommer att resa långväga. De har väldigt bra priser.

• brud06

Priserna är oftast per svit och natt (dvs för 2 personer).

• Bridzi

Hmm... just med bubbelbad vet jag inte. Men jag sov på Sas Radisson i en av deras sviter. Riktigt nice, men tyvärr inget bubbel. Kanske har de det i någon annan av sviterna (vill minnas att de har några stycken). Så hemskt dyrt var det inte heller, men minns tyvärr inte exakt.

• skepplanda06

>Jag förstår inte!!! Kan någon hjälpa >mej!! Priserna som står angivna på >hemsidor är det för 1 elr 2 personer?? >Alltså priser för sviter.. Tex.
    >www.hotelvasa.se/index3.

Hej!
    Vi har bokat bröllopsnatten på Hotel Vasa och ska betala 995:- för en svit med yakuzzi, då betalar vi förra säsongens pris för att vi bokade innan årets priser var klara. Dom verkar JÄTTE trevliga och ordnar jordgubbar och mousserande vin åt oss för nästan självkostnadspris.
    Jag tror att vi kommer bli nöjda!

• sinta

Hej
    Hotel Vasa har härliga dubbelrum med jacuzzi. Kostar nu kr 1.045:-. De ordnar det mesta till låga priser.

• SnartDisaMolin

Hej
    Hotel Vasa var upptaget vår natt.. Någon som vart på sankt jörgens hotell??

• Strumpan.

Vi sov liksom Bridzi på sas radisson på bröllopsnatten och hade bokat en liten svit. När vi skulle checka in väskan dagen innan sa dom att det blivit dubbelbokning och ingen av de små sviterna var lediga. Dom löste det galant. Vi fick sova i KUNGASVITEN som är den största sviten på hela hotellet till samma pris (3300) som en liten svit fast den egentligen kostar 15000/natt. Kändisar som sovit i den är Britney spears, george bush, madonna,michael jacksson. Gissa om vi blev glada.YIPPI. Inte illa att vakna upp första morgonen som nygifta i ett hotellrum som är 210 kvm stort med 8 rum och en relaxavdelning. (förlåt att jag skryter men jag är bara väldigt glad)

Har du kollat Gothia? Dom ska ha bra rum med jacussi.

• *Lilla M*

Grattis Strumpan, så fantastiskt för er... hade jag gillat också =).

Jag undrar om det är någon som känner till något schysst kustnära hotel, med bubbelbad och sånt?

• osse

*Lilla M*

Vi har bokat på Novotel som ligger alldeles intill vattnet i Majorna. Tror vi betalar runt 1800 för en svit. Tyvärr ingen jacuzzi men ett större badkar var det i alla fall. www.novotel.se/

• Lill-strumpan

Vi bodde på Novotel på vår bröllopsnatt och var helnöjda! Fick choklad - och fruktbricka med skumpa när vi kom (06.00 på morgonen!) och hur mycket frukost som helst (kl 15.00, haha!!) Behövde inte checka ut förrän kl 17.00

Svar på tråden Prisvärd Svit i Göteborg?