• compassgirl

Hår och smink, panik!!!! Kalmar/ Öland

Hjälp hjälp hjälp!

Jag ska gifta mig i augusti i Kalmarområdet. Har just varit på konsultation och jag blev inte alls nöjd! Vi förstod inte varandra över huvud taget och dessutom blev frisören ganska otrevlig när jag sa att jag inte tyckte om det.

Jag vågar inte använda mig av henne nu! Därför behöver jag HJÄLP med rekommendationer på bra frisörer i Kalmar som gör smink och håruppsättning. Även Öland går bra...

Jag ska ringa runt i morgon till de som står listade i Gula sidorna men jag behöver verkligen tips, jag kan inte åka ner dit så många gånger till för konsultation.

Kom igen tjejer!

• Svar på tråden Hår och smink, panik!!!! Kalmar/ Öland
  • eson

Har själv bokat på Bergfeldts friörer, har varit på konsultation och allt kändes bra. De verkar väldigt professionella, dock ganska dyra 2500 kr för smink och frisyr. Har också hört att Hair touch är bra. Lycka till!

• Compassgirl

Tack Eson, ska ringa till dem i morgon och höra.

Fler? När man tittar i tidigare trådar rekommenderas de som står ovan och andra är Din Frisör, Kolon mfl. Någon som har erfarenheter av dessa?

• BrendaStarr

Åbergs är bra på allt. Maria Åberg har gjort mitt hår i massor av år och hon har jobbat som stylist.Kolla hemsidan!abergskalmar.se

• Compassgirl

Nu har jag bokat in mig på Din Frisör, hos Camilla + en makeup artist för sminkning.

Känns jätte jätte bra!!!!!!!

Tack för råden!

Svar på tråden Hår och smink, panik!!!! Kalmar/ Öland