• sole

Luktfri brun utan sol?

Hej!

Någon som vet ett bra märke på Brun utan sol till benen som är luktfri? Eller inte stinker som många märken gör!

• Svar på tråden Luktfri brun utan sol?
  • Freddans fröken

Ja, jag vet en som luktar mer 'gott' iaf. PH5 Eucerin på apoteket. Den luktar mer som en vanlig lotion...

Du får väl nosa på den innan du köper!

• Freddans fröken

...sen ska ju ACO's vara grymt bra, vet dock inte vad den luktar.

• Sara7

ACO är jättebra, fast luktar illa!!

• pickolina

Hmmm, jag tycker varken Biotherm eller L`Oreal luktar så illa men det är väl kanske en smaksak....

• pickolina

Vet inte om det går att få en luktfri, ämnena luktar ju.... Parfymfria produkter luktar ju oftast oxå pga innehållet. Dvs det är ingen tillsatt lukt men få saker är ju helt luktfria och då är det svårt att få fram produkter som inte luktar alls... Jag tror att Brun-utan-sol är just en sådan sak. Varför skulle annars alla BUS lukta ganska lika???? Jo, för att de är just BUS, dvs det är innehållet som luktar så.....

• pickolina

Jag tror att det märket som kommer på ett bra sätt att få en BUS luktfri eller utan den klassiska doften som många ogillar...det företaget skulle göra storsucce.... :D

• **honey**

Jag har en Decléor Aroma Sun BUS kräm. Väldigt bra men luktar lite (dock det minsta av alla BUS produkter jag använt). Är jättenöjd :)

• sole

Tack för era tips!
    Ska in och lukta på apoteket i morgon!

Visst dom flesta brun utan sol har en viss "efterlukt" och det är den som jag inte tycker om.

Har bara testat Niveas och Loreals i fjol. Färgen blev jätte bra men jag tycker lukten sitter liksom kvar även om man har skrubbat lite i duschen.

Men jag tackar för era tips och ska definitivt kolla upp alla!

• pickolina

Ja de har ju tyvärr en väldigt speciell och säregen lukt.... :(

Hoppas du hittar någon som du gillar!

• KalasAnnah

jag har doves bus. men jag tycker inte att den luktar så farligt. men som sagt det är ju en smaksak.

Lycka till med din jakt på bus

• 060708

Åhlens egna bus tycker jag är bra.

• New York City Love

Clarins BUS luktar mer lite cocos, är dessutom väldigt bra.
    Sen är det ju självklart en smaksak om man tycker att cocos luktar gott.....;)

Svar på tråden Luktfri brun utan sol?