• Tjej87

Generande hårväxt...

Jag vet att jag inet är ensam, men det känns ändå som de...
    Har ganska mycket hår överallt, men det som bekymrar mej e de som sitter på armarna och på magen..ja har som en liten sträng där också..jättepinsamt!
    Jag brukar bleka håren och då ser det mycket bättre ut, men jag har märkt det som att de har börjat växa mer nu..och vissa är jättelånga, tom 2 cm!
    Vet inte vad jag ska göra..det är jättejobbigt att hålla på med det här jämt!
    skulle vilja ta bort dem permanent, men jag vet inte vilka sätt som e bra..det finns ju så många!
    sen kostar de ju så himla mycket..nån som har något tips..?

• Svar på tråden Generande hårväxt...
  • N.N.

Testa IPL!! Jag har gjort 6-7 beh. Värt priset!

• _koko_

Tipsa gärna om BRA ställen att göra IPL på (i Stockholm i mitt fall). Jag har varit på ett där de antagligen var ok egentligen, men slarviga och jag fattade inte att man kunde reklamera när allt hår inte lossnade...

Om man kan tipsa utan att göra reklam förstås, den ständiga frågan...

• N.N.

Vart gjorde du din IPL?

Gamla Stans Laser och kirurgi är ok... Jag har haft samma problem, men beror också på att jag inte märkt ut områdena där håret växer (man måste ju raka bort allt innan) så därför tror jag det var svårt för henne att se.... Nästa gång kanske jag ritar en streckad linje på problemområdet så att hårstrån inte missas....

Svar på tråden Generande hårväxt...