• Hagabea

Låt på både engelska och italienska?

Jag har hört en låt där det är en kille och en tjej som sjunger. En sjunger på italienska och den andra på engelska. Jätte vacker! Är det någon som vet vad den heter eller vilka som sjunger???

• Svar på tråden Låt på både engelska och italienska?
  • Becazinha

Kan inga italienska - engelska låtar... men sjunger inte Tina Turner en låt med nån med den språkkombinationen? Vet iofs inte ifall den är vacker.. du tänker säkert på nån annan...

• marro

du menar inte den med Andrea Bocelli o Sarah Brightman?

• marro

Time to say goodbye heter den kom jag på nu..men det var nog inte den, för den är ju inte bröllopsrelaterad...

• ¤C¤

andrea bocelli sjunger en duett på spanska med christina aguilera, somos novios (it's impossible) heter den.

• Ellte

The Prayer sjungs väl i duett på engelska och italienska? Kan det vara den?

• Hagabea

Tack jag skall kolla dessa låtar. Vet inte alls vad den handlar om bara att det är en vacker duett. Då vi ska ha en kille och en tjej som sjunger på vår vigsel lerat jag några duetter...

• Hagabea

Det var "The Prayer" som jag hade hört men det passar ju inte på ett bröllop :(

• Mrs. Simon

Kan det vara duetten med Eros Ramazzotti & Anastacia - I Belong To You (ritmo Della Passione)

• Mrs. Simon

Den passar ju dessutom ypperligt pa brollop "time to say goodbye" kanns ju sadar pa brollop

• Ellte

Hagabea: Hehe...jag tycker den passar alldeles ypperligt jag :D Iallafall på en kyrklig vigsel :)

• Hagabea

Fast vi ska vigas borgeligt...(Med 132 gäster) Vad handlar den om egentligen?

• Ellte

Det är en bön om ledning och hjälp från Gud :)

Svar på tråden Låt på både engelska och italienska?