• Sofie1

Bröllop i Trollhättan?

Undrar var folk har sina fester i trollhättan när de gifter sig? Har kikat runt lite och finns inte så många..ronnums m.m har ju lite dyrare priser på kuvert..Finns det nån bra lokal och typ catering här?

• Svar på tråden Bröllop i Trollhättan?
  • Lena+Mattias=sant

Catering har jag ingen aning om men det finns ju hur många festlokaler som helst. Vad är ni ute efter för typ av lokal?

• brud0610

Restaurang Briggen har bra mat,vi ska anlita därifrån och vi ska ha festen i Göta Salen vid Strömslund. Sen finns det Villa Elfhög vid Älvhögsborg.

• Sofie1

Jag menar typ en lokal som har kuvert och så..har pratat med odd fellow,tror jag det hette..o ska dit o kika nån dag..
    Vill att allt ska fixas av dom,dukning,mat m.m...så behöver man inte tänka så mkt själv...

• Lena+Mattias=sant

Då måste jag säga att jag inte har så bra koll. Flyttade därifrån dirket efter gymnasiet.

På tal om det, jag tror vi hade studentbal med middag på Svania(?)

• brud0610

Villa stranna, Spikön....

• tågjäntan

Om det inte ska vara för mycket alkohol inblandat kan du kolla in församlingshem. De brukar vara billiga att hyra och det brukar finnas tillgång till kök om det finns familj och vänner som kan hjälpa till att laga mat. Så kommre vi att göra.

Svar på tråden Bröllop i Trollhättan?