• Mexxis

Student present?

Har både en syster och bror somsnart tar studenten!

Någon som har någon annorlunda roliga idé kring present biten?

Alla förslag är välkomna!!

• Svar på tråden Student present?
  • Maggie s

halloj...får väl vara först med att svara...
    det beror på hur mkt du vill lägga ut, men du kan alltid köpa smycke, upplevelse, pengar, digitalkamera sådana tekniska grejjer;)

lycka till...hoppas du hittar ngt!

• Hemligt ( fast inte längre)

Har en bror som tar studenten och det är så svårt att komma på nåt bra... men vi köper nog en brödrost eller en smörgåsgrill till honom tror jag...

• Maggie s

sånt funakr ju alltid...yngre kilalr kan vara lite lata när det gälelr att laga till ngn mat, men en smörgåsgrill el liknande är ju suveränt!!

min bror fyller 18... vet inte heller vad jag ska köpa till han.. o jag e student:( rött fattig alltså...nån som har tips?han gilalr inte smycke o har redan smörgåsgrill:)

• A.M.

En riktigt genomtänkt och grundläggande och fin och stor kokbok tycker jag är en bra present till någon som tar steget ut i vuxenlivet. Eller fina vinglas (i en serie som går att bygga på).

• maljor

jag gav min bror en fickplunta som jag köpte hos guldsmeden och sen bad jag dem rista in hans namn, grattis och datumet för studenten... en väääääldigt uppskattad present kan jag ju tala om då han alltid kommer ha kvar den.... plus att den kostade ju inte alltför mycket heller... tror vi betalade strax under 300 för den

• Bröllopstokiig

Jag hittade en present som passar både för bröllop, student och annan fördelsedag. En brevkniv (som man öppnar post med, och det lär man ju göra hela livet) i en design från Georg Jensen, skit snygg o uppskattad, kostade 349 :-

Svar på tråden Student present?