• 8108

Indonordic/ Golden Swan

Någon som har köpt sina ringar där??

Innan jag ramlade in på smyckesgurun Sanasols tråd tidigare idag så var jag helt övertygad om att jag hade hittat min drömring men nu har jag förstått att indonordic inte är så bra..eller?!

Vad har DU för erfarenheter??

• Svar på tråden Indonordic/ Golden Swan
  • ooGizzYoo

Jag har bara bra erfarenheter därifrån men då har jag också en släkting som jobbar där. Men vet många andra som har handlat där tidigare och inte haft några problem..
    För min del har allt gått jättefort, ringarna var klara och ändrade på mindre än en vecka, men jag har inte vari och hämtat ut dom ännu, ska göra det nästa vecka så då vet jag om ändringarna vart bra också.

• 8108

Tack Tack!!

Smyckesgurun Sanasol och jag diskuterar ju ringar i heeelt olika prisklasser så det är bra att få höra om erfarenheterna från alla!!

• Brud 2006

Jag tycker att det enda som är viktigt är att du tycker att ringen är fin, oavsett stenkvalitet eller pris! Om du gillar denna ring så satsa på den, det är ju du och inte Sanasol som ska bära den!!!

• Pilularia

Jag köpte min ring på Guldfynd och om jag inte minns fel så kom den från Golden Swan. Jag har ingen erfarenhet av dom och eftersom jag inte har min ring på mig än så kan jag inte säga något om kvaliteten MEN jag älskar ringen!!!

• Mitt hjärta är hemma

Viktigt är väl att du sett ringen i verkligheten, inte bara på bild eller på nätet...

• Sanasol

Haha, har aldrig påstått att det är jag som ska bära ringen! Självklart är det huvudsaken att man själv är nöjd, men man vill ju gärna ha nåt som håller!

• 8108

Ja jag vill ju gärna ha något som håller!!

Fiskar efter mer erfarenheter

• Afrodite_070801

Inte just ringar.
    men insåg just att vi faktiskt har en drös med andra smycken från indo nordic om vi kollar igenom våra smyckeskrin. Mannen har både halsband och armband i pansarlänk (silver). Ringen i samma serie är köpt på guldfynd, och flera år gamla är dom hur snygga och bra som helst.
    Jag har halsband med små stenar infattade. Skitfint, inte minsta fel på det. Min väns döttrar har varsitt halsband i guld med änglar med infattade månstenar därifrån. jättefina och bra jobb dom med. Min mor köpte förra sommaren en fejk bling bling ring bara för o ha som kul grej från indo nordic.
    hm tänker. har säkert flera saker därifrån om jag kollar noga, för smyckesskrinet har med åren växt ganska regält. Kan inte säga något ont om något av dom smyckena vi har därifrån faktiskt. Inte upplevt att något smycka haft dåliga infattningar av stenar vare sig i halsband eller hängen.
    Kanske beror på vad man köper. men av det vi har så ger jag tummen upp för dom.

Svar på tråden Indonordic/ Golden Swan