Behöver hjälp med Transport
Nu har jag verkligen kört fast då jag inte får tag på någon som kan köra oss från kyrkan. Någon som kan komma med tips (vad som helst för transport) från kyrkan runt Malmö/Lund
TACK!!!!!!
Nu har jag verkligen kört fast då jag inte får tag på någon som kan köra oss från kyrkan. Någon som kan komma med tips (vad som helst för transport) från kyrkan runt Malmö/Lund
TACK!!!!!!
www.personastad.se klicka på limousine. Det finns dels en limousine och en annan bil. Testa kanske ngn av dem är lediga.
hjartat73 Tackar tackar för det tipset! Hur går det annars för dig med planeringarna och allt?
Tja vi har kvar att fixa tårta...känns som just nu har vi koll enligt tidsplanen men mot slutet så är det så mycket man ska fixa så då blir det nog stressigare...själv?
hjartat73 Vi fick fixat en träff med fotografen och solisten igår. Kändes bra att träffa han. Men han ruckade på mitt tidsschema hos frissan och sminkösen så just nu är det kaos känns det som!! Och ingen transport har vi heller då många redan är uppbokade med bilträffar, semestrar m.m....kaos!
Häst o vagn kanske. Kolla på www.trolleberg.se. Trevliga att ha göra med.
Ta en titt i tidningen eller på anslagstavlor efter de som kör studenkörningar. De har i regel många läckra bilar. De flesta kör privat så då får du dem billigare än från en firma
lycka till
äntligen-06! T&J
Tack för era fina tips!
Johanna museet i Skurup har en del gamla bilar som man kan hyra.
www.johannamuseet.se/
Själv åkte vi i en Thulinbil från 1920 men jag hittar tyvärr inte någon sida till han som hade bilen. Vi fick tag på bilen väldigt sent typ mindre än en vecka innan bröllopet. Vi ringde då runt till en som hade en t-ford men han kunde inte men kunde tipsa om andra med veteranbilar som tyckte det kunde vara roligt att köra ett brudpar. Så om du hittar en som har en bil men inte kan så fråga gärna efter tips de brukar hålla bra koll på varandra. I efterhand kändes det mycket roligt att ha åkt i en skånsktillverkad bil istället för i en t-ford, forden är ju ganska vanlig.
thanisa
Tack för ditt fina tips. Det löste sig ÄNTLIGEN med transport igår! En fin gammal veteranbil!
Jag har hört talas om ett nystartat limousineföretag som finns i Malmö. www.elitelimousine.se